Så spennende ❤ syns den øverste er sterkereHm..
Den øverste fra idag er sterkere enn den tatt for over 36 timer siden. Oi. Nei, må holde hodet kaldt
Vis vedlegget 194381
To ulike tester, men samme merke. BT strimmel og BT stavtest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende ❤ syns den øverste er sterkereHm..
Den øverste fra idag er sterkere enn den tatt for over 36 timer siden. Oi. Nei, må holde hodet kaldt
Vis vedlegget 194381
To ulike tester, men samme merke. BT strimmel og BT stavtest.
Ollala!!! Da har det festet seg iallefall, det er sikkert!!Fryseforsøk så ingen Ovitrelle, så det må være egen produksjon![]()
Rugedag 6. Innsett av blasto på fredag (26.08)Woooow, den er jo kjempefin! Gratulererhvilken dag var dette på? Dag 5? (Utålmodig selv)
Håper den klorer seg fastOllala!!! Da har det festet seg iallefall, det er sikkert!!
Ååå hurra!!! Gratulerer som ruger ❤❤ Oi så arti m TD på bursdag, skal ikke vi bare si da at det betyr lykke??da er jeg rugerhurra , satt inn 2 som var 4delte, forløpig ingen på frys..men de skulle dyrke et par til i morgen og se om de kunne fryses eller ikke...
måtte jeg få verdens beste bursdaggave med positiv test..testdagen er nemlig på bursdagen min...spennende
da er jeg rugerhurra , satt inn 2 som var 4delte, forløpig ingen på frys..men de skulle dyrke et par til i morgen og se om de kunne fryses eller ikke...
måtte jeg få verdens beste bursdaggave med positiv test..testdagen er nemlig på bursdagen min...spennende
Wow, tror det er babystrek her jegJenter, kan dere se skyggetreken??? Er på rugedag 5 på en blastocyst. Det her er helt viiiiiilt....Vis vedlegget 194958
Fyyyy søren, dette er så utrolig fint å seWow, tror det er babystrek her jegVeldig lik min som jeg tok på rugedag 6 på blasto
![]()
Jenter, kan dere se skyggetreken??? Er på rugedag 5 på en blastocyst. Det her er helt viiiiiilt....Vis vedlegget 194958
Jenter, kan dere se skyggetreken??? Er på rugedag 5 på en blastocyst. Det her er helt viiiiiilt....Vis vedlegget 194958
Ikke kommet lengre enn rugedag 9, men har hatt fin stigning.. Så begynner å få litt troaFyyyy søren, dette er så utrolig fint å sehvor langt er du kommet nå? <3
Ikke kommet lengre enn rugedag 9, men har hatt fin stigning.. Så begynner å få litt troaHer er mine fra rugedag 6 til 8
Vis vedlegget 195030
Se der!! Bebis strek!!! ❤❤❤ Gratulerer så mye!!!Jenter, kan dere se skyggetreken??? Er på rugedag 5 på en blastocyst. Det her er helt viiiiiilt....Vis vedlegget 194958
Dette ser da bra ut!! ❤ hvisker gratulerer ♡♡