August 2016

Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!! :)

Oi så flott fangst :D Heier på deg ❤️

hurra :) 6 egg er normalt befruktet, lykkerus :) så håper vi de deler seg normalt videre til i morgen..innsett i morgen, har troa på at ikke alle går dukken uansett.. siden det er noen "reserve" som jeg kaller det ;)
så jeg blir ruger imårra :) :) forhåpentligvis i 9mnd ;)

Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!! :)
Aaah FOR et deilig resultat!! ❤❤ tvitvi!!

hurra :) 6 egg er normalt befruktet, lykkerus :) så håper vi de deler seg normalt videre til i morgen..innsett i morgen, har troa på at ikke alle går dukken uansett.. siden det er noen "reserve" som jeg kaller det ;)
så jeg blir ruger imårra :) :) forhåpentligvis i 9mnd ;)
Kjempegode nyheter!! ❤ neesj du skal trenge tenke så mye på de fryste for du skal jo ruge i 9 mnd nå ;) ;) tvitvi!!

Hm..

Den øverste fra idag er sterkere enn den tatt for over 36 timer siden. Oi. Nei, må holde hodet kaldt ❤️

ImageUploadedByBV Forum1472724848.483673.jpg

To ulike tester, men samme merke. BT strimmel og BT stavtest.

Endelig ruger av ett stykk perfekt embryo❤️

Jeg sitter å smiler når jeg ser positive tester her inne:) så fantastisk:) Nå klorer disse seg fast i 9 mnd:):)

Back
Topp