Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!!![]()
Så utrolig bra resultat, gratulerer!! ❤ ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!!![]()
Tusen takkSå utrolig bra resultat, gratulerer!! ❤ ❤
Aaah FOR et deilig resultat!! ❤❤ tvitvi!!Da fikk jeg endelig svar på hvor mange egg det ble. 1 blastocyst ble satt inn, og 6 blastocyster ligger å koser seg i fryseren!! Det MÅ jo bare bli baby av en av de!!![]()
Kjempegode nyheter!! ❤ neesj du skal trenge tenke så mye på de fryste for du skal jo ruge i 9 mnd nåhurra6 egg er normalt befruktet, lykkerus
så håper vi de deler seg normalt videre til i morgen..innsett i morgen, har troa på at ikke alle går dukken uansett.. siden det er noen "reserve" som jeg kaller det
så jeg blir ruger imårra![]()
forhåpentligvis i 9mnd
![]()
Hm..
Den øverste fra idag er sterkere enn den tatt for over 36 timer siden. Oi. Nei, må holde hodet kaldt
Vis vedlegget 194381
To ulike tester, men samme merke. BT strimmel og BT stavtest.
Oj, er dette Ovitrelle eller egen hcg?
Hurraaaaa!!! Gratulerer og rug vel!! ❤Endelig ruger av ett stykk perfekt embryo![]()
Aiii guuuu kor spennende!!!
Ser lovende ut da!! Spennende!!!Hm..
Den øverste fra idag er sterkere enn den tatt for over 36 timer siden. Oi. Nei, må holde hodet kaldt
Vis vedlegget 194381
Fryseforsøk så ingen Ovitrelle, så det må være egen produksjonOj, er dette Ovitrelle eller egen hcg?
SpennendeHm..
Vis vedlegget 194381
Woooow, den er jo kjempefin! Gratulerer
Fantastisk