August 2016

litt uggen i magen på morgentimene og småkvalm...... verker litt i magen...det tar jeg som et positiv tegn på at det er noe der inne som vokser seg store og fine ;) 2 dager til ul kontrollen....
får sommerfugler i magen til tider..spennnende...

Høres lovende ut :)
Er du på samme opplegg nå som du har vært vant til tidligere?

Uff jeg syns også det er så mye negativt her nå på augustgjengen :( :( måtte det bli snudd på hodet asap!! ❤❤❤❤

Høres lovende ut :)
Er du på samme opplegg nå som du har vært vant til tidligere?

nei...de prøver så mye på meg synes jeg.. hm.. men fikk det samme forrige forsøk og da men ..
aller første forsøk gikk jeg bare på gonal f... frem til jeg ble gravid med tvillinger... etter det gikk jeg på menopur og gonal f, så fikk jeg en levende datter...
nå etter henne er det menopur og puregan

nei...de prøver så mye på meg synes jeg.. hm.. men fikk det samme forrige forsøk og da men ..
aller første forsøk gikk jeg bare på gonal f... frem til jeg ble gravid med tvillinger... etter det gikk jeg på menopur og gonal f, så fikk jeg en levende datter...
nå etter henne er det menopur og puregan

Skikkelig forsøkskanin du da :p Litt merkelig at de ikke gikk for det som funket best på nytt da..
Da blir det virkelig ikke godt å si om det blir likt antall og kvalitet som tidligere. Håper på gode egg for deg! :)

Da var siste hormonpillen tatt
Skal til gyn på Mandag, syklusdag 12 (pga kræsj med helg).Så håper vi det blir blinkskudd denne gangen

Hei jenter. :)

Ikke veldig oppløftende å kikke innom her... :( Er det noen som har fått positiv test i det hele tatt?

Kjenner så godt på fortvilelsen og hjertesorgen til de av dere som ikke har barn. Jeg har selv vært der.. Jeg er så evig takknemlig for jenta mi, og jeg håper av hele mitt hjerte at alle dere få oppleve å bli mammaer.

Aldri gi opp! ❤️

Desverre ble det ingen positive tilbakemeldinger i dag . HCG var på 16, og de sier at det er ikke graviditet før det er over 20.. Samt at jeg begynte å blø litt i kveld.. Ikke mye, er så vidt det kommer noe men .....
Trist og lei nå :(:(:(:banghead::wtf:

Ikke veldig oppløftende å kikke innom her... :( Er det noen som har fått positiv test i det hele tatt?

Kjenner så godt på fortvilelsen og hjertesorgen til de av dere som ikke har barn. Jeg har selv vært der.. Jeg er så evig takknemlig for jenta mi, og jeg håper av hele mitt hjerte at alle dere få oppleve å bli mammaer.

Aldri gi opp! ❤️
Hadde HCG på 16, men de sa at den skulle være på over 20.. Så nei, ikke positivt :wtf:

Hadde HCG på 16, men de sa at den skulle være på over 20.. Så nei, ikke positivt :wtf:

Over 5 er egentlig forhøyet da! Får du ikke ta en BP til for å se hvilken vei det evt går? Er jo marginalt mellom 16 og 20.

Aldri gi opp! ❤️

Den satte jeg pris på nå ❤️

Vi har så mange av de samme følelsene og tankene rundt forsøkene uansett om vi har barn fra før eller ei. Men drømmen for meg er å kunne oppleve å bli mamma, og frykten for at det aldri kommer til å skje er så stor.. Så godt du setter ord på den sorgen man har over å ikke ha barn. Takk for at du husker og forstår ❤️

Og håper jenta di får et søsken snart :)

Nå kjenner jeg at jeg gruer meg, siden det har vært så mye negative forsøk, så mange som ikke har fått satt inn. Er så mye press også på dette forsøket, siste offentlige, så kjenner det er fryktelig skummelt!!
På vei til Porsgrunn nå for uttak, krysser fingrene for god befruktning!!

Nå kjenner jeg at jeg gruer meg, siden det har vært så mye negative forsøk, så mange som ikke har fått satt inn. Er så mye press også på dette forsøket, siste offentlige, så kjenner det er fryktelig skummelt!!
Håper dette går veien, vært for mye negativt her nå :) begynner selv å bli nervøs for om egget mitt skal overleve opptining..

Lykke til! Nå syns jeg du skal snu trenden her inne :)

Back
Topp