Discotjukken
Elsker forumet
Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager![]()
Spennende tider! Krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager![]()
Uttak i morgen. Kjenner jeg er lite optimistisk, når jeg leser om så mange egg som ikke klarer det.
Det må gå. Neste mulighet for oss er mars-april 2017

Ja, jeg må vel bare tenke slik . Men det er jo 6 mnd til... Er jo såååå lenge!
Skal spørre om en samtale, om det er noe vits. I januar blir jeg 39 år, kanskje jeg bare må innse at eggene mine ikke er bra nok.. Uff, tar på dette
Tråkig å høre det ikke er positivt hos deg også , blir lei meg jeg
Jeg er på Riksen . Og der er det lang ventetid desverre .Ikke gi opp! Jeg er 39 år nå og fokuserer på neste forsøk![]()
Ser det er flere som må vente lenge mellom hvert forsøk, hva er grunnen til det? Ventetid på offentlig sykehus?

Jeg er på Riksen . Og der er det lang ventetid desverre .
Er du privat ??![]()
Hvor ligger det?Ja, prøver på Hausken. Med den lange ventetiden på offentlig og min alder så var ikke det et alternativ.
Hvor ligger det?
Dyrt med privat ?
Ja, jeg må vel bare tenke slik . Men det er jo 6 mnd til... Er jo såååå lenge!
Skal spørre om en samtale, om det er noe vits. I januar blir jeg 39 år, kanskje jeg bare må innse at eggene mine ikke er bra nok.. Uff, tar på dette
Tråkig å høre det ikke er positivt hos deg også , blir lei meg jeg
Uttak i morgen. Kjenner jeg er lite optimistisk, når jeg leser om så mange egg som ikke klarer det.
Det må gå. Neste mulighet for oss er mars-april 2017
Lykke til! Det går bra, har trua på deg!![]()
Fikk telefon i dag om at et egg overlevde, som skal dyrkes videre til lørdag.
Fikk telefon fra sykehuset i dag, 2 egg på frysFørste gangen vi har fått på frys, veldig fornøyd
Nå håper jeg rugeegget gir positiv test
![]()
Ja, det koster jo litt . Er jo ikke så farlig så lenge det blir barn ut av det. Er desverre i en omskolerings fase pga sykdom i jobb . Så en slik utgift hadde ikke vi kunne tatt ekstra nå . Derfor er vi å RiksenSelve klinikken er i Haugesund men har kontor i Bergen og Stavanger så vi trenger kun å reise opp for uttak/innsett. Det koster mye ja, et forsøk koster ca 28 tusen eller du kan kjøpe pakke på inntill 3 forsøk for 57 tusen. I tillegg kommer utredning og medisiner![]()
Har mest lyst til å grine. Kun 2 egg..
Vet de ikke setter inn mer enn 1 allikevel. Men kroppen spiller ikke på lag, funker ikke. Trodde dette skulle være enkelt siden jeg i utgangspunktet er frisk. Det er min mann som ikke hadde svømmere (Eller har, men de må hentes ut kirurgisk, TESE)
tristDet var ikke veldig godt nytt. Var et egg som de var usikre på, som de måtte vente se til imorgen. Måtte forberede oss på at det ikke blir noen innsetting imorgen.![]()
Det var ikke veldig godt nytt. Var et egg som de var usikre på, som de måtte vente se til imorgen. Måtte forberede oss på at det ikke blir noen innsetting imorgen.![]()
Det var ikke veldig godt nytt. Var et egg som de var usikre på, som de måtte vente se til imorgen. Måtte forberede oss på at det ikke blir noen innsetting imorgen.![]()