August 2016

Ja, jeg må vel bare tenke slik . Men det er jo 6 mnd til... Er jo såååå lenge!
Skal spørre om en samtale, om det er noe vits. I januar blir jeg 39 år, kanskje jeg bare må innse at eggene mine ikke er bra nok.. Uff, tar på dette
:smiley-angry016
Tråkig å høre det ikke er positivt hos deg også , blir lei meg jeg

Ikke gi opp! Jeg er 39 år nå og fokuserer på neste forsøk :D

Ser det er flere som må vente lenge mellom hvert forsøk, hva er grunnen til det? Ventetid på offentlig sykehus?

Hvor ligger det?
Dyrt med privat ?

Selve klinikken er i Haugesund men har kontor i Bergen og Stavanger så vi trenger kun å reise opp for uttak/innsett. Det koster mye ja, et forsøk koster ca 28 tusen eller du kan kjøpe pakke på inntill 3 forsøk for 57 tusen. I tillegg kommer utredning og medisiner :eek:

Ja, jeg må vel bare tenke slik . Men det er jo 6 mnd til... Er jo såååå lenge!
Skal spørre om en samtale, om det er noe vits. I januar blir jeg 39 år, kanskje jeg bare må innse at eggene mine ikke er bra nok.. Uff, tar på dette
:smiley-angry016
Tråkig å høre det ikke er positivt hos deg også , blir lei meg jeg

Ikke gi opp enda! 39 år behøver ikke bety game over :)

Nå skal vi ta oss noen dager med furting før vi reiser oss fra støvet og prøver igjen! Det skal gå en gang :)

Uttak i morgen. Kjenner jeg er lite optimistisk, når jeg leser om så mange egg som ikke klarer det.
Det må gå. Neste mulighet for oss er mars-april 2017

Lykke til! Det går bra, har trua på deg! :)

Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager :)

Dette var trivelig lesning! :) Så spennende det blir nå :) Heier på deg!

Fikk telefon i dag om at et egg overlevde, som skal dyrkes videre til lørdag.

Heia egget! :D

Fikk telefon fra sykehuset i dag, 2 egg på frys :D Første gangen vi har fått på frys, veldig fornøyd :D Nå håper jeg rugeegget gir positiv test :happy:

Kjempebra! Og ja, håper det blir dobbel lykke med positiv test også :)

Selve klinikken er i Haugesund men har kontor i Bergen og Stavanger så vi trenger kun å reise opp for uttak/innsett. Det koster mye ja, et forsøk koster ca 28 tusen eller du kan kjøpe pakke på inntill 3 forsøk for 57 tusen. I tillegg kommer utredning og medisiner :eek:
Ja, det koster jo litt . Er jo ikke så farlig så lenge det blir barn ut av det. Er desverre i en omskolerings fase pga sykdom i jobb . Så en slik utgift hadde ikke vi kunne tatt ekstra nå . Derfor er vi å Riksen :(

Har mest lyst til å grine. Kun 2 egg..
Vet de ikke setter inn mer enn 1 allikevel. Men kroppen spiller ikke på lag, funker ikke. Trodde dette skulle være enkelt siden jeg i utgangspunktet er frisk. Det er min mann som ikke hadde svømmere (Eller har, men de må hentes ut kirurgisk, TESE)

Har mest lyst til å grine. Kun 2 egg..
Vet de ikke setter inn mer enn 1 allikevel. Men kroppen spiller ikke på lag, funker ikke. Trodde dette skulle være enkelt siden jeg i utgangspunktet er frisk. Det er min mann som ikke hadde svømmere (Eller har, men de må hentes ut kirurgisk, TESE)

Så teit :( Får håpe et av de to er gullegget ❤️

Det var ikke veldig godt nytt. Var et egg som de var usikre på, som de måtte vente se til imorgen. Måtte forberede oss på at det ikke blir noen innsetting imorgen. :(

Det var ikke veldig godt nytt. Var et egg som de var usikre på, som de måtte vente se til imorgen. Måtte forberede oss på at det ikke blir noen innsetting imorgen. :(
trist :( men ikke gi opp enda..
det sa de til meg og en gang, men det ble innsett likevel :) ( selv om det ikke resulterte i graviditet den gangen)
krysser fingrene for deg , lykke til <3

litt uggen i magen på morgentimene og småkvalm...... verker litt i magen...det tar jeg som et positiv tegn på at det er noe der inne som vokser seg store og fine ;) 2 dager til ul kontrollen....
får sommerfugler i magen til tider..spennnende...

Ikke du også :( Syns det er så mange her inne som har fått den beskjeden.. Håper for deg ❤️

❤️❤️❤️

Back
Topp