August 2016

Bare supert med flere svar:) tenkte bare at dersom de går til grunne uansett så kan man jo heller finne det ut før man setter de inn:) men dersom sjansen er større for utvikling inni kroppen så er det jo litt annerledes:)

Det er visst et godt argument for å dyrke til blastocyst, at egget går til grunne i skåla og ikke i livmora. Da velger man heller å sette inn et sterkere egg som utvikler seg til blastocyst. Jeg har skikkelig trua på det og kommer til å spørre om det i Porsgrunn. Håper så inderlig på sterke blastoegg ❤ de er jo så søte også :p :p

Var på UL i dag og alt så bra ut, så da blir det innsett av eskimo på fredag om det overlever opptining :)
Aaah hurra!! Blir en god intro til helgen ;) :D

Kommer vel mest an på hvor lenge det er mellom hver runde på do. Velg den der du får flest timer mellom :)

Tok test på morgen urin , og den var så negativ som det går ann å bli!!
Hadde en tøff kveld og morgen i dag . Må vel uansett inn til Riksen i morgen og ta blodprøve, de ville gjerne ha det .
Nå slipper jeg iallefall å få mere nedtur :dead:;)

Hadde en tøff kveld og morgen i dag . Må vel uansett inn til Riksen i morgen og ta blodprøve, de ville gjerne ha det .

Så leit :(
Vi er i samme båt ser det ut til... Testen min var også helt blank i dag. Hodet mitt går rett til neste forsøk...

Vi er i samme båt ser det ut til... Testen min var også helt blank i dag. Hodet mitt går rett til neste forsøk...

Utrolig trist. Hvorfor må det være så vanskelig?

Ja, jeg må vel bare tenke slik . Men det er jo 6 mnd til... Er jo såååå lenge!
Skal spørre om en samtale, om det er noe vits. I januar blir jeg 39 år, kanskje jeg bare må innse at eggene mine ikke er bra nok.. Uff, tar på dette
:smiley-angry016
Tråkig å høre det ikke er positivt hos deg også , blir lei meg jeg

Uttak i morgen. Kjenner jeg er lite optimistisk, når jeg leser om så mange egg som ikke klarer det.
Det må gå. Neste mulighet for oss er mars-april 2017

Det er visst et godt argument for å dyrke til blastocyst, at egget går til grunne i skåla og ikke i livmora. Da velger man heller å sette inn et sterkere egg som utvikler seg til blastocyst. Jeg har skikkelig trua på det og kommer til å spørre om det i Porsgrunn. Håper så inderlig på sterke blastoegg ❤ de er jo så søte også :p :p
Ikke sant!!! Skal jammen argumentere godt for det selv!! Hold meg oppdatert om hva de sier når du spør da?

Da var egguttak overstått. Fikk ut 3 fine egg og kjenner jeg er litt skuffa på antallet. Ene store eggposen var tom. Resten av eggposene var fortsatt så små at de ville være umodene, så han tømte ikke de. Er spent på telefon imorgen om det blir noen befruktning.

Last edited by a moderator:
Da var egguttak overstått. Fikk ut 3 fine egg og kjenner jeg er litt skuffa på antallet. Ene store eggposen var tom. Resten av eggposene var fortsatt så små at de ville være umodene, så han tømte ikke de. Er spent på telefon imorgen om det blir noen befruktning.

Heier på deg ❤️

Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager :)

Gratulerer med overstått uttak ❤ bare vent gullegget krysser jeg fingre for ligger blant de 3 eggene :) masse lykke til med innsett ♡

Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager :)
Ohooi hihi men godt det ble inseminasjon! Masse lykke til :)
Fikk telefon i dag om at et egg overlevde, som skal dyrkes videre til lørdag.
Så flott!! Krysser fingre for egget!
Fikk telefon fra sykehuset i dag, 2 egg på frys :D Første gangen vi har fått på frys, veldig fornøyd :D Nå håper jeg rugeegget gir positiv test :happy:
Herlige nyheter!! :D :D

Back
Topp