August 2016

Jeg er også i Porsgrunn :)
Ruger på blasto derfra nå. Med den sa de 40% og at det var høyeste sannsynlighet man kunne få. Vet ikke med å sette inn 2 todagers..
Men så rart at de ikke kan sette inn 2 blasto da... Vet det er vanlig i utlandet.
Åkei, takk for svar, veldig betryggende å vite da! Jeg ble gravid på forrige ferskforsøk med blasto, så er jo den eneste gangen jeg faktisk har blitt gravid da.. Grunnen til at de ikke setter inn to blasto er fordi det er altfor stor sjans for at begge fester seg. De vil jo aller helst ikke ha tvillinger pga det er risikosvangerskap. Pluss at jeg får som sagt fryktelig mange eggposer, som vil si at jeg blir litt overstimulert, men ikke farlig mye.
Har også 7 egg på frys, men mer troa på fersk, derfor fikk jeg mitt siste offentlige ferskforsøk nå. Så har mange på frys om ikke det skulle gått nå...
Når har du testdag? :D

Det er mye større sannsynlighet med blastocyst! Søk på Google, det er mye statistikk på det :) Jeg har fått satt inn blastocyst to ganger og har blitt gravid begge ganger. Desverre ble det kjemisk og ma i uke 11, men har skikkelig trua på blastocyst altså :D
Jeg har også det egentlig, men trodde det var enda større sjans om man fikk satt inn 2 egg som var todagers. Men da er det nok bedre med blasto å jeg skal være kjempefornøyd med det:D
Trist med kjemisk og ma, vært igjennom ma selv med min blastocyst. Mest grusomme følelsen i verden! Tenker på deg <3

Det er mye større sannsynlighet med blastocyst! Søk på Google, det er mye statistikk på det :) Jeg har fått satt inn blastocyst to ganger og har blitt gravid begge ganger. Desverre ble det kjemisk og ma i uke 11, men har skikkelig trua på blastocyst altså :D
Hvorfor setter de ikke alltid inn blasto da? På ivf-klinikken vet jeg at de alltid gjør det..

Fordi de er redd det kan gå til grunne utenfor livmor og da aldri bli blasto. Sett at du har ett/to egg som utvikler seg bra. Da tør de ofte ikke å dyrke det videre fordi de tror det har størst sjans hvis det settes inn.
Ok, aaaa det de så mye å tenke på:)

Om 18 timer er jeg "ruger" :D Litt gira haha.. :P

Hvorfor setter de ikke alltid inn blasto da? På ivf-klinikken vet jeg at de alltid gjør det..

For det er en risiko for at ingen egg overlever,men jeg lurer på om det også er det at de må passe på helgene i noen dager til og det har kanskje ikke alle ressurser til. Og så er det mange som mener at eggene har det bedre i livmora. Jeg har lest og googlet meg til den store gullmedaljen ved de to andre innsettene mine :p

For det er en risiko for at ingen egg overlever,men jeg lurer på om det også er det at de må passe på helgene i noen dager til og det har kanskje ikke alle ressurser til. Og så er det mange som mener at eggene har det bedre i livmora. Jeg har lest og googlet meg til den store gullmedaljen ved de to andre innsettene mine :p

Sorry, så nå at du hadde fått svar på dette :p

Bare supert med flere svar:) tenkte bare at dersom de går til grunne uansett så kan man jo heller finne det ut før man setter de inn:) men dersom sjansen er større for utvikling inni kroppen så er det jo litt annerledes:)

Jeg har 2 fersk forsøk på IVF klinikken og jeg satte inn på dag 3. Var aldri snakk om dyrke til blastocyst, så de gjør nok ikke det alltid :)
Så rart!! Det står jo her OG de sa det til oss på forsamtale
ImageUploadedByBV Forum1471891581.053832.jpg

Jeg var på ul idag for å sjekke om slimhinnen var tykk nok. Men det var den ikke. Bare 5 mm. Så skal bytte plaster oftere nå. Ny kontroll neste uke. Det er mulig alle eskimoene mine blir tatt opp og dyrket videre til blastocyst :)

Åkei, takk for svar, veldig betryggende å vite da! Jeg ble gravid på forrige ferskforsøk med blasto, så er jo den eneste gangen jeg faktisk har blitt gravid da.. Grunnen til at de ikke setter inn to blasto er fordi det er altfor stor sjans for at begge fester seg. De vil jo aller helst ikke ha tvillinger pga det er risikosvangerskap. Pluss at jeg får som sagt fryktelig mange eggposer, som vil si at jeg blir litt overstimulert, men ikke farlig mye.
Har også 7 egg på frys, men mer troa på fersk, derfor fikk jeg mitt siste offentlige ferskforsøk nå. Så har mange på frys om ikke det skulle gått nå...
Når har du testdag? :D

Da får vi inderlig håpe at det er komboen fersk og blasto som skal til igjen *krysserfingre*
Jeg har TD 31.08, men begynner med første strimmel i morgen tenker jeg, da er jeg 11 DPO :)

Da får vi inderlig håpe at det er komboen fersk og blasto som skal til igjen *krysserfingre*
Jeg har TD 31.08, men begynner med første strimmel i morgen tenker jeg, da er jeg 11 DPO :)
Takk for kryssede fingre:D <3
Åhh, så spennende!! Lykke til med test i morgen! Håper på å få sett to streker fra deg i morgen:D

Back
Topp