Nå ble jeg kjempegladVet du har vært gjennom mange runder uten å ha sett modning. Krysser alt jeg har for at eggene vokser litt til og at inseminasjon blir vellykket
❤
Tusen takk frøken
Og gratulerer så mye som ruger, vel fortjent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg kjempegladVet du har vært gjennom mange runder uten å ha sett modning. Krysser alt jeg har for at eggene vokser litt til og at inseminasjon blir vellykket
❤
Er så utolmodig! De ringer i morgen en gang etter kl 07 og forteller hvor mange som er befruktet. Håper i allefall 1 egg klarer seg til mandag! Vil vite nå!Forresten så blør jeg ganske heftig etter uttaket
litt grisete å få inn lutinus da vel?
![]()
Så spennende! Jeg har også troen for degTusen takk frøkenBlir noen dager til på menopur + orgalutran før ovitrelle settes søndag kveld. Har troen, så får det gjenstå å se om jeg blir rugende
Og gratulerer så mye som ruger, vel fortjent![]()
Håper dagen i dag har gitt deg flere positive opplevelserNå sitter jeg spent å venter på ul for en tilstandsrapport iiiiik!! Og rett etterpå tilbake på jobb på et lite intervju om jeg får avansere til fagstilling (vikariat enn så lenge) uæææ!![]()
![]()
Nå er uttaket overståttSå deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner
Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det
Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.
Nå kan vi bare håpe at noen av de klarer seg til mandag![]()
Jeg har hatt uttak i dag også. Fikk også 7 eggNå er uttaket overståttSå deilig! Legen kalte meg for en bombe..hehe.. altså fordi jeg har lett for å bli overstimulert av for mye medisiner
Så derfor var de veldig fornøyde med 7 egg ut slik at jeg slapp det
Hadde mange små eggposer der også, men de var for små til å hente egg ut av.
Nå kan vi bare håpe at noen av de klarer seg til mandag![]()
Jeg har hatt uttak i dag også. Fikk også 7 egg![]()
Jeg har hatt uttak i dag også. Fikk også 7 egg![]()
Krysser finger for at det går bra!
Så spennende! Jeg har også troen for deg![]()
Tusen takk ❤ Nå skal vi snart flytte inn på mai 2017 sammen![]()
Er så utolmodig! De ringer i morgen en gang etter kl 07 og forteller hvor mange som er befruktet. Håper i allefall 1 egg klarer seg til mandag! Vil vite nå!Forresten så blør jeg ganske heftig etter uttaket
![]()

Det ER så nervepirrende det å vente på tlf etter uttak huff :O jeg krysser fingre for full rugetilstand på degEr så utolmodig! De ringer i morgen en gang etter kl 07 og forteller hvor mange som er befruktet. Håper i allefall 1 egg klarer seg til mandag! Vil vite nå!Forresten så blør jeg ganske heftig etter uttaket
![]()
Gratulerer til deg også for god fangstJeg har hatt uttak i dag også. Fikk også 7 egg![]()
Velkommen inn til oss augustdamerHei
Jeg melder meg inn her jeg .. Kjempe fin tråd og følge. Fikk satt inn 2 embryo på fredag 12 august. Fikk ut 4 egg, 3 ble befruktet,men kun 2 var brukenes...
Ekstemt nervøs og har vel funnet ut jeg ikke liker denne uvisse tiden her. Skal ta blodprøve 24 august.
Har en gutt på snart 17 fra tidligere forhold, prøvere i 9 år med nåværende mann. Vi har gått igjennom 3 SA naturlige forsøk. Dette er første IVF på Riksen.
Håper dagen i dag har gitt deg flere positive opplevelser![]()
Takk til dere begge... vel ul tok så herrens lang tid (slapp inn først 35 min etter oppsatt time) som gjorde at sjefen ikke rakk å ha intervjuet i dag så den gjenstår ennå.. og på ul fant gyn en litt rar cyste som de ikke helt ble klok på tydeligvis men som de ikke likte helt så jeg måtte ta en blodprøve for kreftmarkør og hvis den var fin vil jeg nok få innsett men var den forhøyet så ville de avbryte og jeg må gjennom noen undersøkelser... så ivf prosessen min er fremdeles en thriller det tar liksom ikke slutt på overraskelser nei... man lærer HVERTFALL å være tålmodig i denne prosessen!! :OHeia deg og heia egga! Håper begge prøvelser går som smurt![]()
Takk til dere begge... vel ul tok så herrens lang tid (slapp inn først 35 min etter oppsatt time) som gjorde at sjefen ikke rakk å ha intervjuet i dag så den gjenstår ennå.. og på ul fant gyn en litt rar cyste som de ikke helt ble klok på tydeligvis men som de ikke likte helt så jeg måtte ta en blodprøve for kreftmarkør og hvis den var fin vil jeg nok få innsett men var den forhøyet så ville de avbryte og jeg må gjennom noen undersøkelser... så ivf prosessen min er fremdeles en thriller det tar liksom ikke slutt på overraskelser nei... man lærer HVERTFALL å være tålmodig i denne prosessen!! :O
Fikk ikke akkurat så mange gode nyheter i dag, men 1 egg hadde blitt befruktet av 9 (ja, for de hadde funnet 2 til). Hun mente at de andre var for umodne til å la seg befrukte. Ikke så rart kanskje siden mange av eggposene var på 9-12 mm på siste kontroll... men...hun sa også at de skulle la eggene ligge i tilfelle de hadde gått glipp av befruktningsøyeblikket. Hva enn det betyr... kan de ikke se om det har blitt befruktet...???![]()