Prøverøret
Glad i forumet
Dette høres meeget lovende ut!! Krysser fingre for god fangst på fredag!!![]()
![]()
![]()
Takker og bukker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette høres meeget lovende ut!! Krysser fingre for god fangst på fredag!!![]()
![]()
![]()
Aah ja men okei bra det ble oppdaget såpass tidlig nå får du en real dose og jeg tror det skal gjøre susen! Jeg gikk på kombo av menopur og gonal-f (totalt trehundreognoen IE) de to siste forsøkene og det gav god uttelling! Så jeg sier tvitvi og det skal gå bra!![]()
Da er jeg ruger igjenKvaliteten på eggene runden her var bedre enn på de to tidligere rundene, så det er håp om både graviditet og frys
![]()
Totalfrys på mine egg på grunn av overstimulering!
Væskeansamling i buken og veldig store og ømme eggstokker...
Heier på dere andre fra sidelinjen!![]()
Jepp, samme testdatoJeg skal prøve å vente denne gangen, testa fra rugedag 8-9 på begge de tidligere forsøkene og positive tester fra da på begge gangene, men mensen dagen før testdato.. Kjemisk begge gangene altså. Så håper mensen holder seg borte denne gangen og positiv test den 31
![]()
Jeg har satt min kl 21.45Nesten så jeg glemte Ovitrelle nå kl 22! Kvart over kom jeg på det. Aldri før har jeg satt en injeksjon så fortEr vimsete en bivirkning av alle medisinene...?
sa tilogmed til dama på fertilitetsklinikken " det skal gå fint å sette den akkurat kl 22. Jeg er veldig nøye på sånt" ...
Jeg har satt min kl 21.45hadde alarm på telefonen for å ikke glemme
![]()
GratulererDa er jeg ruger igjenKvaliteten på eggene runden her var bedre enn på de to tidligere rundene, så det er håp om både graviditet og frys
![]()
Nesten så jeg glemte Ovitrelle nå kl 22! Kvart over kom jeg på det. Aldri før har jeg satt en injeksjon så fortEr vimsete en bivirkning av alle medisinene...?
sa tilogmed til dama på fertilitetsklinikken " det skal gå fint å sette den akkurat kl 22. Jeg er veldig nøye på sånt" ...
Så gøy, gratulerer9 av eggene er befruktetHadde ikke engang turt å håpe på så flott resultat ❤

9 av eggene er befruktetHadde ikke engang turt å håpe på så flott resultat ❤

9 av eggene er befruktetHadde ikke engang turt å håpe på så flott resultat ❤
her var det egg som er klare for uttak på mandag☺ innsett blir onsdag
her var det egg som er klare for uttak på mandag☺ innsett blir onsdag
Herlig! Krysser alt jeg kan for dere9 av eggene er befruktetHadde ikke engang turt å håpe på så flott resultat ❤