August 2016

Aah ja men okei bra det ble oppdaget såpass tidlig nå får du en real dose og jeg tror det skal gjøre susen! Jeg gikk på kombo av menopur og gonal-f (totalt trehundreognoen IE) de to siste forsøkene og det gav god uttelling! Så jeg sier tvitvi og det skal gå bra! :)

Ja, ikke sant. Har jo bare satt 6 doser (setter den 7. i kveld) Guffer opp hormonene nå, krysser det vi har (og ber til høyere makter).
Er ikke så mye å gjøre...

Jepp, samme testdato xsmile3 Jeg skal prøve å vente denne gangen, testa fra rugedag 8-9 på begge de tidligere forsøkene og positive tester fra da på begge gangene, men mensen dagen før testdato.. Kjemisk begge gangene altså. Så håper mensen holder seg borte denne gangen og positiv test den 31 :D

Det er nok lurt å vente så lenge som mulig ja :) Min ordinære IKM er lenge før testdato, så jeg begynner nok rundt da. På det tidspunket vil jeg nok uansett få riktig svar :)
Hadde kjemisk sist jeg også. Skikkelig nedtur... Vi får håpe vi har fått satt inn noen stayere denne gangen :)

Nesten så jeg glemte Ovitrelle nå kl 22! Kvart over kom jeg på det. Aldri før har jeg satt en injeksjon så fort:p Er vimsete en bivirkning av alle medisinene...? :p sa tilogmed til dama på fertilitetsklinikken " det skal gå fint å sette den akkurat kl 22. Jeg er veldig nøye på sånt" ...

Nesten så jeg glemte Ovitrelle nå kl 22! Kvart over kom jeg på det. Aldri før har jeg satt en injeksjon så fort:p Er vimsete en bivirkning av alle medisinene...? :p sa tilogmed til dama på fertilitetsklinikken " det skal gå fint å sette den akkurat kl 22. Jeg er veldig nøye på sånt" ...
Jeg har satt min kl 21.45:) hadde alarm på telefonen for å ikke glemme:)

Da er jeg ruger igjen:) Kvaliteten på eggene runden her var bedre enn på de to tidligere rundene, så det er håp om både graviditet og frys:smug:
Gratulerer :) :)

9 av eggene er befruktet :D Hadde ikke engang turt å håpe på så flott resultat ❤

Er det vanlig å ha mye eggløsningsslim flere dager før uttak? Skjønner jo at jeg ikke har hatt det før. Dette var helt annerledes enn hva jeg har opplevd tidligere. I dag er jeg fryktelig øm på begge eggstokker. Stikker og drar som bare det og det hugger til i livmoren. Oppblåst i hele magen... litt klaging fra meg i dag:p

Back
Topp