August 2016

I dag er min andre dag med Orgalutran. Jeg har jo tatt denne i to sykluser før, men kan ikke huske at jeg fikk så vondt av den:/ Blir helt rød rundt innstikkstedet. Svir godt! Veldig ulikt meg å få slike reaksjoner. Har dere andre hatt det slik?

Har ikke opplevd det du beskriver, ikke sist runde iallfall. Begynte på orgslutrsn i går igjen.. Så det er litt tidlig å si...

I dag er min andre dag med Orgalutran. Jeg har jo tatt denne i to sykluser før, men kan ikke huske at jeg fikk så vondt av den:/ Blir helt rød rundt innstikkstedet. Svir godt! Veldig ulikt meg å få slike reaksjoner. Har dere andre hatt det slik?
Jeg mener å huske at jeg også hadde det slik m orgalutran da jeg brukte den :)

Dag 2 med menopur :) Under 3 dager igjen til ultralyd! Spent på når det blir inseminasjon ❤️

Fler som er rugere her inne ? Er så digg å ha få satt inn ett egg nå etter 2 avbrutte forsøk :smiley-bounce016
Hurraaaa se der ja det må være et gullegg :) :) :) :)

Det svir med meg også, sliter med å sette inn denne sprøyte.

Det er helt normalt, står også i pakningsvedlegget at det er normalt:)

.

Fortsatt ingen mensen:banghead:
Dette ødelegger hele planen vår,hadde håpt å få inn en ny inseminasjon nå i ferien. .
Men neida, 5 dager forsinket!

Blir gal!:banghead::banghead::banghead:

Uttak over og fikk ut 15 egg :)

Back
Topp