August 2016

Blir kun oppringt dersom ingen er befruktet, så håper de ikke ringer ;) Satser på frys, dette er tredje forsøk, ingen på frys tidligere, mine egg har slutta å utvikle seg dag 3 tidligere forsøk. Men håper denne gangen blir den siste :D

Nei da skjønner jeg at du ikke vil ha telefon i morgen :)
Krysser fingre for at det er et skikkelig gullegg i blant dem :)

Her blir det uttak på onsdag :)

Uttak på meg i dag... Ikke rart jeg har hatt det ganske vondt de siste dagene. 20 (!!!) egg ut takk! I det meste laget kan man si, så jeg starter på fragmin i kveld og drikker vann så det skvulper når jeg går... ;)
Spent på telefon om befruktning fra laben i morgen formiddag.

Første dag på menopur idag.. Fysj for ei sprøyte :P Men satser på at det virker. Første kontroll i Oslo fredag kl 10, da bestemmes planen videre. Håper på EL tidlig kommende uke :)

Fler som er rugere her inne ? Er så digg å ha få satt inn ett egg nå etter 2 avbrutte forsøk :smiley-bounce016

I dag har det vært mye leven i kroppen! Utover ettermiddagen begynte det å stikke voldsomt i eggstokkene og jeg har vært veldig oppblåst i magen. Hvis jeg spiser noe føles det som om jeg skal sprekke! Seriøst! Utrolig ubehagelig!

I dag har det vært mye leven i kroppen! Utover ettermiddagen begynte det å stikke voldsomt i eggstokkene og jeg har vært veldig oppblåst i magen. Hvis jeg spiser noe føles det som om jeg skal sprekke! Seriøst! Utrolig ubehagelig!
Slik jeg har hatt det siste dagene. Eggposene som vokser, men behagelig er det ikke. Husker jeg rett om jeg hadde lest at du hadde ganske mange eggposer på hver side også? Når har du ultralyd? :)

Slik jeg har hatt det siste dagene. Eggposene som vokser, men behagelig er det ikke. Husker jeg rett om jeg hadde lest at du hadde ganske mange eggposer på hver side også? Når har du ultralyd? :)

Nei, ubehagelig rett og slett! Jo det stemmer. Hadde en god del på hver side, men det betyr nok ikke at alle vokser :) Håper jeg....:confused:

Nei, ubehagelig rett og slett! Jo det stemmer. Hadde en god del på hver side, men det betyr nok ikke at alle vokser :) Håper jeg....:confused:
Nei. Jeg har også mange, men flere av dem vokser ikke. Likevel kjennes det rimelig stappfullt ut inni der nå :p

I dag er min andre dag med Orgalutran. Jeg har jo tatt denne i to sykluser før, men kan ikke huske at jeg fikk så vondt av den:/ Blir helt rød rundt innstikkstedet. Svir godt! Veldig ulikt meg å få slike reaksjoner. Har dere andre hatt det slik?

Back
Topp