Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi da. Har beregnet at mensen skal komme rundt 5./6.første fryseforsøket ditt eller har du vært igjennom det før?
Lurer på hva grunnen til to egg satt inn kan være?Vi var heldige og hadde 3 fryseforsøk i fjor etter #1 ICSI. Første fryseforsøket fikk vi satt inn 2 egg og jeg ble gravid (men mistet 4+4).
Så har stor tro på fryseforsøk!Det var eneste gangen jeg har vært gravid noensinne.
Nå er vi på #2 ICSI og denne gangen har vi 'bare' ett bonus-fryseforsøk. Håper det går bedre denne gangen.
Hva med deg? Første frys?
Lurer på hva grunnen til to egg satt inn kan være?
Vi var heldige og hadde 3 fryseforsøk i fjor etter #1 ICSI. Første fryseforsøket fikk vi satt inn 2 egg og jeg ble gravid (men mistet 4+4).
Så har stor tro på fryseforsøk!Det var eneste gangen jeg har vært gravid noensinne.
Nå er vi på #2 ICSI og denne gangen har vi 'bare' ett bonus-fryseforsøk. Håper det går bedre denne gangen.
Hva med deg? Første frys?
Når starter du på nesespray?Da har jeg en fot i august og en i september. Skal til på vårt 3 og siste forsøk i det offentlige. Langt regime, så blir nesespray i sommer, fantastisk![]()
Har du fått noen konkrette datoer? Når starter du på medisinene?Blir nok august her også, ferskforsøk![]()
Jeg skal ringe inn når de åpner i august, skal ha kort protokoll og starter på syklusdag 2 som blir rundt 10-13 augustHar du fått noen konkrette datoer? Når starter du på medisinene?
Hei. Jeg starter 20 dager etter min neste mens. Så det blir rundt 1-2 august.Når starter du på nesespray?
Må du da si ifra når du får mens i juli? Eller regner de to måneder i forveien?Hei. Jeg starter 20 dager etter min neste mens. Så det blir rundt 1-2 august.
Hvordan ligger du Ann å hva skal du?![]()
Oi, dette hørtes spennende ut! Og litt skummelt.. Hehe. Jeg har hatt en haug kjemiske og 2 negative ivf forsøk nå.. Er dette noe du har snakket med sykehuset om på forhånd, eller trenger man ikke det?Da har jeg vært i kontakt med http://kvinnedoktor.no/wordpress/?page_id=332 ang scratching. Fikk deretter en hyggelig mail av Dr. Mikael Nicolaidis. Han hadde troen på at scratching ville hjelpe meg. Han skriver blandt annet:
Ved flere MA/spontan aborter så kan naturligvis livmorslimhinnens sammensetting vare en del av problemet.
Da kan scratching hjelpe.
Studier viser dobbel sjanse dersom man behandler i syklus føre neste forsøk.
Behandlingsdag er dag 21 +/- 1dag i syklus.
Jeg har jo mistet 3 ganger og 3 negative forsøk på rappen nå, så enn prøver jo absolutt alt i håp om å lykkes.
Så da blir det scratching neste torsdag.![]()
Mensen kom på lørdag. Mange positive tester som nok en gang endte i en kjemisk.. 2. Forsøket. Ingen på frys. Sprøytestart og kort regimet i midten av august.. Håper virkelig det ordner seg på det siste nå! Satt meg på 300ie menopur vs 150ie som sist.Starter opp med søskenforsøk straks. Oppstart med nesespray 4. Juli! Gleder meg til å komme i gang igjen og en lillebror/søster er hjertelig velkommen![]()
Hvordan er fremgangen for å starte med søsken forsøk? Hvor lenge i forveien må man ytre et ønske? Ventetid? Er det noe forsamtale da også? Hvordan søker man?Starter opp med søskenforsøk straks. Oppstart med nesespray 4. Juli! Gleder meg til å komme i gang igjen og en lillebror/søster er hjertelig velkommen![]()