Hun har ikke vært her og godkjent inne på noen skjulte grupper siden tirsdag
Har sendt deg meldin, men har ikke fått svar fra deg. Så ble usikker nå om om er det samme som "ny melding" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har ikke vært her og godkjent inne på noen skjulte grupper siden tirsdag
Hei.Har sendt deg meldin, men har ikke fått svar fra deg. Så ble usikker nå om om er det samme som "ny melding" ?
Hjelp! Er jeg med i den skjulte gruppen? Isåfall finner jeg den aldeles ingen steder hmmm
Det første man blir blind på er øynene fant det tilslutt... Heeelt øverst over våre bilder
Her står det ingenting kun søk.. Leste noe om å logge ut av appen, men skjønner ikke hvordan jeg gjør det heller, aldri følt meg så noldus på nettet før XD
Evt prøv og trykk på oppdater om du bruker appen på mobilHer står det ingenting kun søk.. Leste noe om å logge ut av appen, men skjønner ikke hvordan jeg gjør det heller, aldri følt meg så noldus på nettet før XD
Jeg ønsker tilgang
Trykk på brukernvnet ditt - da kommer det opp antall innlegg totalt - trykk på antallet og tell innleggene fra augustforumetHordan har man kontroll på hvor mange innlegg man har?