August 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hun har ikke vært her og godkjent inne på noen skjulte grupper siden tirsdag

Har sendt deg meldin, men har ikke fått svar fra deg. Så ble usikker nå om om er det samme som "ny melding" ? Smile
 
Har sendt deg meldin, men har ikke fått svar fra deg. Så ble usikker nå om om er det samme som "ny melding" ? Smile
Hei.
Vi ligger med omgangssyken så har ikke fått vært på dataen og oppdatert og svart. Skal prøve å få gjort det så snart som mulig...
 
Klikk på brukernavnet ditt. Der står antall innlegg. Trykk der og tell alle innleggene du har på augustforumet :)
 
Hjelp! Er jeg med i den skjulte gruppen? Isåfall finner jeg den aldeles ingen steder :eek: hmmm
 
Er jeg med der? Finner heller ikke gruppen
 
Det første man blir blind på er øynene :p fant det tilslutt... Heeelt øverst over våre bilder :)

Her står det ingenting:( kun søk.. Leste noe om å logge ut av appen, men skjønner ikke hvordan jeg gjør det heller, aldri følt meg så noldus på nettet før XD
 
Her står det ingenting:( kun søk.. Leste noe om å logge ut av appen, men skjønner ikke hvordan jeg gjør det heller, aldri følt meg så noldus på nettet før XD
Evt prøv og trykk på oppdater om du bruker appen på mobil
Det måtte jeg
Først lukket jeg appen helt så gikk jeg inn igjen og så oppdaterte jeg. Da kom den opp ;-)
 
Jeg finner ikke det skjulte forumet, kanskje jeg ikke har fått tilgang ennå? Har over 50 innlegg.
 
Back
Topp