August 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'August 2014' startet av Administrator Tamara, 8 Jan 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Send en pm til tilgngaansvarlig. Hun tar det nok når hun er innom.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

2. Lillefnutt Betatt av forumet Sensommerbarna 2016 Augustmødrene 2014

Da har jeg fått tilgang, men hvor finner jeg forumet?? Åssen kommer jeg meg inn der?

3. onemore16 Betatt av forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

4. Lillefnutt Betatt av forumet Sensommerbarna 2016 Augustmødrene 2014

Prøbde du å svare?

5. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Det ligger under "Våre bilder". Om du er på app så kan det hende du må logge ut og inn igjen, eller fjerne August 2014 fra favoritter og legge til på nytt. :)

*Taster på app på mobilen*

6. onemore16 Betatt av forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Neida. Lurte bare på akkurat det samme :)

7. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Du må oppdatere nettsiden eller logge ut og inn. Er du på app må du fjerne "August 2014" fra favoritter og legge til på nytt. Lukk alt helt og gå inn på nytt. Under "Våre bilder" skal det være "Augustmødrene 2014 *skjult forum*".

Sånn skal det se ut i nettleser, den svarte boksen er det jeg som har lagt til - den skal ikke være der. :)

• Liker Liker x 1
  8. Vibeke-Emilie Emilie84 Augustmødrene 2014

jeg har sendt , men får fortsatt ikke tilgang? :)

9. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Det er ingen som får tilgang automatisk. Det er jeg som må gi dere tilgang. Jeg må gå inn på en og en søknad, så må jeg manuelt sjekke at dere oppfyller alle reglene (telle innleggene deres, sjekke terminlisten, sjekke når dere ble medlem osv). Jeg forsøker å gå gjennom søknadene hver dag, men det kan være man må vente 1-2 dager før man får tilgang.

• Informativ Informativ x 1
  10. Tulipen Elsker forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Hei! Har sendt søknad om å få bli med i skjult forum. (Tror jeg!) Og jeg har enda ikke hørt noe, er det fordi jeg har gjort noe feil? :) Skulle kanskje sendt PM om dette, men nå var jeg først her så.

11. Tulipen Elsker forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Oi! Ser jeg har tilgang gitt! Men fant det ikke under "våre bilder!? :D

12. Frk spirrevipp Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Hvor lang tid tar det før man blir godkjent?

13. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Spørs hvem som styrer med det nå. Vet ikke om det er koffert jeg, eller hvem det er nå. I såfall ble det jo litt forandringer her nå, så litt tålmodighet må man ha :)

14. Ikke i bruk Forumet er livet

Jeg har nå lagt til Koffert som tilgangsansvarlig :)

Frk Spirevipp: Koffert godkjenner deg når hun er innom og har fått sett på det ;)

15. Frk spirrevipp Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Så flott :) Takk,takk.

• Liker Liker x 1
  16. Koffert Guest

Da er du godkjent ;)

• Liker Liker x 1
  17. ahsn Flørter med forumet

Nu har jeg endret på terminlisten og fått skrevet inn riktig dato, kan jeg bli godkjent og få tilgang til skjult forum nå?

18. Koffert Guest

Bare søke det, så får jeg sett om kravene som stiller er oppfylt :)

19. Polly33 Baby on the way Augustmødrene 2014

Hei hei. Har bedt om tilgang men har ikke fått det, lurer bare på hvilken kriterier jeg ikke har oppfylt :)

20. Småting Forelsket i forumet

Ikke så lett å få skrevet 50 innlegg/kommentarer når det knapt er liv på den åpne gruppen....

Sent from my iPad using BV Forum

Del denne siden