August 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Da har jeg fått tilgang, men hvor finner jeg forumet?? Åssen kommer jeg meg inn der?
 
Prøbde du å svare?
 
Det ligger under "Våre bilder". Om du er på app så kan det hende du må logge ut og inn igjen, eller fjerne August 2014 fra favoritter og legge til på nytt. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Du må oppdatere nettsiden eller logge ut og inn. Er du på app må du fjerne "August 2014" fra favoritter og legge til på nytt. Lukk alt helt og gå inn på nytt. Under "Våre bilder" skal det være "Augustmødrene 2014 *skjult forum*".

upload_2014-1-19_13-46-1-png.47624


Sånn skal det se ut i nettleser, den svarte boksen er det jeg som har lagt til - den skal ikke være der. :)
 
jeg har sendt , men får fortsatt ikke tilgang? :)

Det er ingen som får tilgang automatisk. Det er jeg som må gi dere tilgang. Jeg må gå inn på en og en søknad, så må jeg manuelt sjekke at dere oppfyller alle reglene (telle innleggene deres, sjekke terminlisten, sjekke når dere ble medlem osv). Jeg forsøker å gå gjennom søknadene hver dag, men det kan være man må vente 1-2 dager før man får tilgang.
 
Hei! Har sendt søknad om å få bli med i skjult forum. (Tror jeg!) Og jeg har enda ikke hørt noe, er det fordi jeg har gjort noe feil? :) Skulle kanskje sendt PM om dette, men nå var jeg først her så.
 
Oi! Ser jeg har tilgang gitt! Men fant det ikke under "våre bilder!? :D
 
Hvor lang tid tar det før man blir godkjent?

Spørs hvem som styrer med det nå. Vet ikke om det er koffert jeg, eller hvem det er nå. I såfall ble det jo litt forandringer her nå, så litt tålmodighet må man ha :)
 
Jeg har nå lagt til Koffert som tilgangsansvarlig :)

Frk Spirevipp: Koffert godkjenner deg når hun er innom og har fått sett på det ;)
 
Nu har jeg endret på terminlisten og fått skrevet inn riktig dato, kan jeg bli godkjent og få tilgang til skjult forum nå?
 
Nu har jeg endret på terminlisten og fått skrevet inn riktig dato, kan jeg bli godkjent og få tilgang til skjult forum nå?
Bare søke det, så får jeg sett om kravene som stiller er oppfylt :)
 
Hei hei. Har bedt om tilgang men har ikke fått det, lurer bare på hvilken kriterier jeg ikke har oppfylt :)
 
Ikke så lett å få skrevet 50 innlegg/kommentarer når det knapt er liv på den åpne gruppen....


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp