August 2010 mødre?!

Jeg er her... men for tida mest inne på "vi som har mista"

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
oji lenge siden sist ja.....hmm her er jenta mi snart store søster, har termin i januar.ho gleder seg vilt.
vi er litt lei av å vente da vi egentli skulle fått en gutt i sommer som vi dessverre mistet, så det har vært laaang vente tid på en lillebror eller lillesøster for snuppa vår. men nå kommer det da endeli ei lita søster:)
ellers så begynte ho i bhg i august og stor trivs der:) håper dere alle har det bra:)
 
Lurer på om jeg har funnet veien tilbake, men tiden får vise om jeg har rett :p

Tidligere MiMiTa btw :)

☆♡Tapa♡☆
Hvordan går det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei dere, jeg husker jo dere alle! Jeg het vel MariaMia da, men fikk ikke logget meg inn med det lengre. . :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg var også med på august 10 men ikke av de mest aktive. Vi fikk ei fin lillesøster i desember 12 og prøver nå på sistemann i flokken sammen med deg på mars 15.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går bra her :) Venter lillebror i oktober så det bli stas :)


sendt fra Note 3 - sengekos
 

Vedlegg

  • 1402526520411.jpg
    1402526520411.jpg
    63,9 KB · Visninger: 16
er august 2010 mamma og var litt aktiv der under svangerskapet :) her er barn nr fire på vei :) fikk tvillinger mars 2013..hope90..er ikke du også inne på februar 2015 ? Kjennte igjen nicket :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg var også med på august 10 men ikke av de mest aktive. Vi fikk ei fin lillesøster i desember 12 og prøver nå på sistemann i flokken sammen med deg på mars 15.


Sent from my iPhone using BV Forum
håper du kommer med :D jeg er der allerede ^^,

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
er august 2010 mamma og var litt aktiv der under svangerskapet :) her er barn nr fire på vei :) fikk tvillinger mars 2013..hope90..er ikke du også inne på februar 2015 ? Kjennte igjen nicket :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
jo jeg sniker litt der til mars gruppa fyller seg opp :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Titter innom av og til;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Oi så artig å se at flere av dere enda er her :) Har snart 4åring og lillebror på 3mnd :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp