August 2010 mødre?!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hvordan går det med august 2010 barna?:)

Det føles som så lenge siden jeg satt på BV sene kvelder mens jeg fulgte med på den lille i magen.

Nå er Melissa blitt ei stor tulle som svarer mor når hun får klare beskjeder :p

Vi ønsker oss en til og har prøvd lenge med mange SA (4 i alt det siste 1 1/2 året):( men holder motet oppe :)
 
Her går det bare bra:) Danelia er ei aktiv lita frøken:) Akkurat inne i en stor slutteperiode. Sluttet med flaske til kveldskos i vinter, sluttet med smokk nå og neste uke er det på tide å gå uten bleie i bhg også. Ho har virkelig blitt stor! Ho vil helst være baby når hun legger seg, da, for hun savner smokken sin stakar.. Tar heldigvis ikke lillesøster sine;-) Vi fikk nummer to nå i februar. Håper det klaffer for dere også snart:) Tok det lang tid å bli gravid første gang?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
så flink hun er da :) her holder vi på å slutte med bleie :) jaa det tok lang tid. Har vært gjennom 4 SAde siste 2 årene så håper det klaffet snart skal til ege i morgen :)
 
så flink hun er da :) her holder vi på å slutte med bleie :) jaa det tok lang tid. Har vært gjennom 4 SAde siste 2 årene så håper det klaffet snart skal til ege i morgen :)
Spennende! Lykke til:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hei..! Her går det veldig fint..! Hedda Emilie er en stolt storesøster til Selma.. Hun har nå snart 10 mnd og de har begynt å leke litt sammen også faktisk! Hedda Emilie har vokst veldig det siste halve året både språkelig, og oppi hodet.. Nå har hun blitt så stor at bleie (da også på natta) og smokk er for babyer.. En aktiv frøken.. :flower
 
Hei..! Her går det veldig fint..! Hedda Emilie er en stolt storesøster til Selma.. Hun har nå snart 10 mnd og de har begynt å leke litt sammen også faktisk! Hedda Emilie har vokst veldig det siste halve året både språkelig, og oppi hodet.. Nå har hun blitt så stor at bleie (da også på natta) og smokk er for babyer.. En aktiv frøken.. :flower
Så flink hun er blitt :D Her er Melissa bleie fri hele dagen, men jeg har holdt lit på bleie om natten enda da hun er som sin far som våkner om natten og er veldig tørst :) smokken bruker hun enda, men begrenset til kun når hun er lei seg eller skal sove :)
 
Her går alt også fint :)
Sebastian er blitt en liten vesle voksen gutt, men bleie og sokken har han ikke helt villet gi fra seg enda :)
Vi venter lillesøster nå i november <3

Håper det klaffer for dere snart, og at spiren sitter :)

(Nytt nick, gammelt seagirl123)
 
Kaithleen er blitt en bestemt og snill liten frøken,bleie sluttet hun med før hun var 2år,flaske har hun ikke brukt siden hun ble storesøster når hun var 13mnd,men smokken og kosekluten vil hun ikke gi ifra seg,men har lovet mammaen sin at den skal pitte lille søster få når hun blir 3:)
Så hun er allerede rukket å bli storesøster to ganger,første i september 2011 og andre mai 2013:)
Hun og mellomste er veldig knyttet til hverandre og kan leke sammen i evigheter,noe som passer mammaen fint no i disse amme tider:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
her er alt bra med linea, selv om ho hadde litt start problemer har ho ingen senskader i det hele tatt frisk og stor jente. har sluttet med bleie på dagen men, har ikke prøvd på natta enda, men tror ho er klar så er vel bare å starte hehe :)
ho ønsker seg veldi en lille bror eller søster så der er vi i gang. mistet i uke 16+6 i februar, men er nå uke 12+6 igjen så nå håper vi å tror alt skal gå bra. koselig å se liv fra august 2010 igjen :)
 
Noen flere fra august 2010 her?
 
Snart bursdag:) Hvordan feirer dere?
 
Her blir det bare familie feiring, venter iallefall med barnebursdag til neste år:)
Hvorfor det?:p Barnebursdag er jo kjempekoselig og gøy :) Trenger jo ikke være så voldsomt :) Vi kjørte en kake og wienerpølser:p
 
Jeg er her og :) (tidligere nick:bøllefrø i magen)
Gutten min er en aktiv liten energibunt med et stort hjerte. Er en veldig stolt og god storebror til lillegutt som ble født i juni. Det er travle tider men vi koser oss :)
Håper dere og snart får et lite familietilskudd :)
 
Oi, her er det lenge siden jeg har vært innom. Skjønner endringer er skjedd ja.
 
Har nok med to store familier og tantebarn som kommer....
Blir jo litt opptatt med amming og slikt midt oppi det hele og...
 
Jeg er her og :) (tidligere nick:bøllefrø i magen)
Gutten min er en aktiv liten energibunt med et stort hjerte. Er en veldig stolt og god storebror til lillegutt som ble født i juni. Det er travle tider men vi koser oss :)
Håper dere og snart får et lite familietilskudd :)
Gratulerer med lillebror:)
 
Lurer på om jeg har funnet veien tilbake, men tiden får vise om jeg har rett :p

Tidligere MiMiTa btw :)

☆♡Tapa♡☆
 
Back
Topp