Auauau! Puppene mine!!!

SaraSi

Forelsket i forumet
Er 10+4 nå og puppene (særlig den ene) er så sykt vonde! Det stikker og iler så jeg våkner av det på natta.

Er det flere som har det sånn nå?

Er det forresten noe å bekymre seg over at den ene er vondere og større enn den andre?? Jeg klarer ikke ligge på den ene siden fordi den ene puppen er så vond, mens den andre er mindre og gjør bare vondt innimellom... Rare kroppen.

Mine har vært veldig vonde hele tiden, og jeg har også en som er vondere enn den andre. Hos meg vet jeg forklaringen. Jeg har ammet to små, og yngste foretrakk den "beste" puppen. Dermed ble de mer og mer ulike i størrelsen. Nå er det den "beste" puppen som er vondest.

Jenta mi hadde også favorittpupp, men hos meg er den andre vondest. Skjønner ingenting...

Har hatt vondt i puppene hele veien, men nå går jeg på progesteronstøtte også - og det kan gi dette som bivirkninger. Mine er rett og slett bare veldig ømme, ingen stikkinger eller ilinger. Når jeg våkner på natten og på morgenen er de ekstremt vonde, må liksom holde dem fast mens jeg reiser meg.. Hehe:-)

Kjenne ingenting i puppane denne gongen, men e vel fare for at da kjeme ette kvart ;)

Mine er rett og slett bare veldig ømme, ingen stikkinger eller ilinger. Når jeg våkner på natten og på morgenen er de ekstremt vonde, må liksom holde dem fast mens jeg reiser meg.. Hehe:-)
Haha, samme her! Og hver gang jeg tar av BH'en...

Mine har vært super ømme siden a 7 dpo. Alt er vindt og når jentene mine vil klemme og kose blir det hyl hver gang....ekstremt vondt bare noen er litt borti. Hadde det ikke i de to andre svangerskapene. Veldig rart....

Synes det er helt grusomt i dusjen strålen treffer alltid midt på nippelen:p

Back
Topp