Au! Sterke menssmerter?! Modning? Eller starten på noe?

Her roer ting seg... Har holdt på siden 5 i dag. Men etter flere runder på do er det blitt mindre vondt og blitt lengre mellom... Ca 10 min mellom nå, så da kan jeg nok gi opp det lille håpet jeg hadde...
Kjedelig :/


Venter en gutt 1. Juli 2013!
Ikke sikkert det stopper helt opp.
Med snuppa mi så begynte det dagen før hun kom. Roet seg til kvelden og jeg fikk en god natt søvn, så var det i gang for fult igjen når jeg stod opp :)


♥ Termin 10 juli ♥
 
Hadde nok også ventet med å ringe noen frem til det var litt fast tid på dem. Spennende :) Selv om det er lurt ikke å håpe for mye. Det kan jo fortsatt gå to veier; Enten over til rier eller over til ingenting.
Uansett er det et godt tegn på at kroppen din gjør seg klar. ;) Om man kan se det sånn. :)
 
Det at man vet når det er i gang er en sannhet med modifikasjoner syntes jeg. Jeg var i tvil veldig lenge med førstemann, så nådde det jo tilslutt et punkt hvor jeg tenkte at nei dette kommer ikke til å gå over, dette går bare en vei! Men da hadde det jo holdt på hele dagen først....Skjønner du er utålmodig, du har min fulle sympati! Men forhåpentligvis har det vært modning så nyter du godt av at kroppen har jobbet litt på forhånd når det først setter i gang :)
 
Jeg går nå fortsatt hjemme. Holder på å bli gal startet igjen i går kveld holdt på til 3 i natt( eller hvertfall da keg sist så på kl) kjente noen tak på morgenen, og så bare vanlige kynnere!
Håper virkelig det i det minste hjelper på på modning, for slik orker jeg ikke ha det! Smertene er hvertfall fra hoftehøyde og sitter skikkelig nederst i magen og legger jeg meg ned øker presset/smertene i ryggen...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Jada... Det er klart det har en effekt.. Men du skal ikke håpe du har 4 cm når du kommer på sjekk liksom... For da kan du fort gå i kjelleren... Husker jeg hadde rier som varte i 1 min og var 1 min imellom og etter 16 timer tenkte jeg at NÅ er det sikkert 5 cm.. Og jeg hadde fader Ikke en jækla Cm engang!!! Hehehe .. Jeg begynte å gråte og ville bare gi opp..

Da er det bedre å tenke at dette er modning, også bli positivt overrasket om man har fått litt åpning.. ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Bare det modnet litt og at det setter skikkelig i gang snart, eller i hvertfall slipper overtid!
Blir en helt annen opplevelse enn igangsetting hvertfall. Første tok 3timer og 3 kvarter og andre tok 1,5 time...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Back
Topp