Au! Sterke menssmerter?! Modning? Eller starten på noe?

jece85

Forelsket i forumet
Våknet for litt over en time siden med skikkelig sterke menssmerter:( sitter skikkelig i lorsryggen, nederst i magen, lysken, og rundt livet. Kommer liksom ikke så veldig i bølger, nesten konstante. Men magen blir hard innimellom og kjenner trykket/smerten øker da.
Er dette modning? Eller kan det være starten på noe?
Har jo født to ganger tidligere, men blitt i gangster og aldri startet av meg selv...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Prøvd å ta tiden mellom nå. Ca 3min og 50 sek mellom og varer ca 40-50 sek... Men det er vel bare modning da. Har lest at i starten er det ca 15 min mellom hver rie :/ jaja, får ta tiden til hjelp. Er jo fortsatt 2 uker igjen :(


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Jeg synes d høres ut som starten på.noe:) kan du ikke ringe føden og høre hva de sier? :) spent på oppdatering:)

termin 21.07.2013
 
  • Liker
Reactions: jb
Tja, kan bli en spennende dag dette... Er fortsatt samme... Men ikke så vondt mellom takene lengre. Kan ha noe med at jeg har stått opp og ikke ligger lengre..
Venter nok litt med å ringe, syns liksom ikke det er vondt nok enda... Og de sier tredjemann er en luring så vi får vente litt å se...
Det rare er at mamma hele veien har sagt han kommer 16. Juni :p men kanskje det er derfor kroppen spiller meg et puss...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Tja, kan bli en spennende dag dette... Er fortsatt samme... Men ikke så vondt mellom takene lengre. Kan ha noe med at jeg har stått opp og ikke ligger lengre..
Venter nok litt med å ringe, syns liksom ikke det er vondt nok enda... Og de sier tredjemann er en luring så vi får vente litt å se...
Det rare er at mamma hele veien har sagt han kommer 16. Juni :p men kanskje det er derfor kroppen spiller meg et puss...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
Da får du vente og se:)

termin 21.07.2013
 
Ja jeg forstår hva du mener med tredje mann. Jeg våknet en natt med rier- uten tvil, men kom ujevnt... Som deg viste jeg at det er fortidlig... Når du er i gang vet du det.....


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Høres ut som rier ja... Håper ikke de gir seg da!! :D


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Ja jeg forstår hva du mener med tredje mann. Jeg våknet en natt med rier- uten tvil, men kom ujevnt... Som deg viste jeg at det er fortidlig... Når du er i gang vet du det.....


Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hvor lenge varte takene dine i natt? Ja, de sier en ikke er i tvil når det starter... Men er fortsatt litt i tvil... Gir seg liksom ikke om jeg står, ligger, sitter eller går...


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Det blir spennende å se om dette utvikler seg til noe! Lykke til :)
 
Så spennende!:) Uansett hva det er, så vet du hvertfall at ting skjer og at kroppen jobber:) Lykke til!
 
Spennende :)


♥ Termin 10 juli ♥
 
Masse lykke til
 
Høres neste ut som noe er i gang. :) Blir spennende å se hva som skjer. Du får holde oss oppdatert.

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡
 
Det kan være starten på noe :) og noen ganger går det over.. Så spennende å se hva det blir til :)
 
Lykke til, spennende å følge deg nå da!
 
Her roer ting seg... Har holdt på siden 5 i dag. Men etter flere runder på do er det blitt mindre vondt og blitt lengre mellom... Ca 10 min mellom nå, så da kan jeg nok gi opp det lille håpet jeg hadde...
Kjedelig :/


Venter en gutt 1. Juli 2013!
 
Her roer ting seg... Har holdt på siden 5 i dag. Men etter flere runder på do er det blitt mindre vondt og blitt lengre mellom... Ca 10 min mellom nå, så da kan jeg nok gi opp det lille håpet jeg hadde...
Kjedelig :/


Venter en gutt 1. Juli 2013!
Æsj da, men d blir vell snart:)

termin 21.07.2013
 
Back
Topp