Attpåklatt.... flere som får det ?

Her blir og med ny pappa etter samlivsbrudd, han hadde ikke barn fra før av, så gleder oss begge to :) Kroppen blir visst som "ny" sa legen på sykehuset med tanke på fødselen :cool14 hehehe aner ikke om det stemmer :confused013
Ny pappa her også..:)
 
Her er blir det 5 1/2 år mellom.. og med ny pappa
 
Her blir det 3 tette barn. Men den største av di minste er attpåklatt. 8 år mellom nr 2 og nr 3
 
I forrige forumet jeg var i, er det ei som har 15 år mellom barna. Wow, tenker jeg da! :)
 
Uansett om vi regnes som førstegangsfødende igjen eller ikke, så føler jeg meg ihvertfall som førstegangs! :p Har jo glemt alt og mye man igjen må sette seg inn i! :)
 
Uansett om vi regnes som førstegangsfødende igjen eller ikke, så føler jeg meg ihvertfall som førstegangs! :p Har jo glemt alt og mye man igjen må sette seg inn i! :)
Jeg er helt sjokkert over hvor mye som har skjedd på utstyrsfronten på bare 7 år! Fenomenet newbornseat, bilstolpose og babynest er helt nytt for meg (sånn bortsett fra at jeg har sett andre ha det i mellomtiden) men det var ingen som snakket om det eller tipset om det når jeg var gravid sist..
 
Jeg er helt sjokkert over hvor mye som har skjedd på utstyrsfronten på bare 7 år! Fenomenet newbornseat, bilstolpose og babynest er helt nytt for meg (sånn bortsett fra at jeg har sett andre ha det i mellomtiden) men det var ingen som snakket om det eller tipset om det når jeg var gravid sist..

Veldig mye som har skjedd der ja, mye nytt som har dukket opp!
Og når jeg leser diskusjoner om barnevogner, så sier alle navnene meg ingenting! Eneste jeg kjenner igjen er emmaljunga duo edge, jeg tror den var ny rundt tiden jeg fikk baby sist! ;-)
 
Veldig mye som har skjedd der ja, mye nytt som har dukket opp!
Og når jeg leser diskusjoner om barnevogner, så sier alle navnene meg ingenting! Eneste jeg kjenner igjen er emmaljunga duo edge, jeg tror den var ny rundt tiden jeg fikk baby sist! ;-)
Hehe jeg husker jag satte meg veldig inn i barnevognsjungelen sist, men ting har endret seg og masse er nytt, men det virker nesten også som jeg bare glemte mye rett etterpå. Akkurat som om hjernen min bare tenkte at nei nå er det urelevant informasjon så det trenger jeg ikke huske lengre :p
 
Hehe jeg husker jag satte meg veldig inn i barnevognsjungelen sist, men ting har endret seg og masse er nytt, men det virker nesten også som jeg bare glemte mye rett etterpå. Akkurat som om hjernen min bare tenkte at nei nå er det urelevant informasjon så det trenger jeg ikke huske lengre :p

Bra vi har noen måneder på oss til å oppdatere oss! ;-)
 
Bra vi har noen måneder på oss til å oppdatere oss! ;-)
Jepp det er veldig bra, jeg jobber hardt med saken allerede :p Har bla funnet verdens fineste babynest hvis vi skal ha det!
 
Her blir det 7 og 9 år mellom! Var egentlig ferdig med barn men en eller annen syntes det vel var en god ide med en til
 
Ikke helt attpåklatt, men det blir 5 år i mellom :) hadde ikke sett for meg at det skulle bli så stor aldersforskjell, men ting blir ikke alltid som man forventer. Samme pappa her, har bare passet veldig dårlig før nå. Synes det er veldig koselig at sønnen min er stor nok til å forstå litt og glede seg sammen med oss da, det synes jeg er en av de fine tingene med å ha litt forskjell! :)

Jeg måtte le av han her om dagen når han spurte om jeg hadde baby i magen (han har snakket om at han vil ha småsøsken en stund), og jeg sa at njaa, hadde jeg ikke fått stor mage hvis jeg hadde det da? "Du har allerede stor mage, mamma" fikk jeg til svar :p
 
Back
Topp