Attpåklatt.... flere som får det ?

Nicolive

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen andre her inne som venter en " attpåklatt" ? Legen sa når det går over 9 år siden sist, blir du regnet som førstegangsfødende igjen :confused004
 
Hehe, trodde nå ikke at en var førstegangsfødende IGJEN, selv om det går noen år:laughing021

Vi får en nesten-attpåklatt, blir 7år mellom babyen og eldste, og 4 år mellom babyen og mellomste:)
 
Blir litt over 7 år siden her :)
Er helt merkelig, får litt sånn aha opplevelser etterhvert som tiden går :p
 
Ikke egentlig attpåklatt, bare et ufrivillig stort mellomrom pga samlivsbrudd og noen år før man fant den rette :p
Det blir 8 år mellom mine, og legen min lo og sa at det er en myte at man regnes som førstegangs igjen når jeg spurte om det... Vet ikke hva som menes med det egentlig
 
Sa så hun sykehuslegen min iallefall :smiley-angelic006:laughing002 var noe med kroppen at den ble "som ny" haha ... akkurat DET hadde jo vært flott :hello2 Er faktisk 12 år siden yngste min og 15 år siden han eldste så blir utrolig spennende dette her, føler jeg har glemt absolutt alt. Men gleder meg utrolig masse :happy:
 
Ikke egentlig attpåklatt, bare et ufrivillig stort mellomrom pga samlivsbrudd og noen år før man fant den rette :p
Det blir 8 år mellom mine, og legen min lo og sa at det er en myte at man regnes som førstegangs igjen når jeg spurte om det... Vet ikke hva som menes med det egentlig

Her blir og med ny pappa etter samlivsbrudd, han hadde ikke barn fra før av, så gleder oss begge to :) Kroppen blir visst som "ny" sa legen på sykehuset med tanke på fødselen :cool14 hehehe aner ikke om det stemmer :confused013
 
Blir veldig spennende :) har jo glemt så og si alt fra de tidligere graviditetene :)

Ja da er vi to :laughing002 Hadde iallefall glemt ut hormonene som er i sving... for snakker meg om temperament jeg har hatt i det siste.... stakkars mann :laughing025
 
Her blir og med ny pappa etter samlivsbrudd, han hadde ikke barn fra før av, så gleder oss begge to :) Kroppen blir visst som "ny" sa legen på sykehuset med tanke på fødselen :cool14 hehehe aner ikke om det stemmer :confused013
Her blir det også hans første, men han pleier å si at han allerede er pappa, bonuspappa :p
Haha så kjipt da, håpte jeg skulle ha fordeler av å ha født før :rolleyes:
 
Her blir det også hans første, men han pleier å si at han allerede er pappa, bonuspappa :p
Haha så kjipt da, håpte jeg skulle ha fordeler av å ha født før :rolleyes:


Får håpe det ikke stemmer sa, så vi har litt fordeler med:p
 
Back
Topp