Astma

Vidya

Glad i forumet
Min første datter va kjempe plaget med astma når hun var liten,men det har blidt mye bedre nå.Hun reagerte på katt og melk.Jeg var å fikk ny forsyning av medisin til henne som hun kun skal bruke i nødstelfelle.Og det er ikke ofte at hun trenger det nå,men lurt å ha sånn i fall hun skal bli dårlig.Min søster har to KATTER og vi var der for en stund siden.Og da måtte vi på legevakten med henne,hun ble helt tett og rød på øynene.Huff syns egentlig det var litt unødvendi at hun mått akkurat få seg katt,det finnes jo så mange andre dyr hun tåle.Hund feks.
 
hmmm...man skaffer sæ jo dyr man ønsker seg.. å ønsker man sæ katt så kjøper man ikke hund..
 
Hund og katt er ikke helt det samme da [:D]Da vi var hoss legen så ble hun testet for hund og hun reagerte ikke på det [:D] Og hunden vi har er en elghund som blir brukt mye i jakt [:D][:D] Det er sambo sin [:D][:D]Jeg for min del har nok med alt det andre som må gjøres rundt her  [:D][:D] Men en go familiehund kan det nok bli senere...jeg har bestandig hatt lyst på egen hund [:D]
 
Back
Topp