Assistert

Jeg! Ble gravid på vårt siste offentlige forsøk, etter altfor mange innsett. 7+3 i dag :love7

Så kjekt at vi er flere! Har vært gravid "mange" ganger men bare andre gang etter vi fant ut at vi måtte ha blodfortynnende for engang å ha en sjanse. Så håper veldig at dette kan være gangen det går. Siste innsettet offentlig i tillegg :D

Jeg også. Jeg har vært igjennom flere mislykkede runder med IVF, men nå satt det endelig med et fryseforsøk. Jeg hadde begynt å tro at det ikke skulle fungere for meg, så dette var veldig gode nyheter.

Har dere gått offentlig eller privat? Jeg har bare gjort det privat.

Jeg også. Jeg har vært igjennom flere mislykkede runder med IVF, men nå satt det endelig med et fryseforsøk. Jeg hadde begynt å tro at det ikke skulle fungere for meg, så dette var veldig gode nyheter.

Har dere gått offentlig eller privat? Jeg har bare gjort det privat.

Er en berg og dalbane med ivf, men så kjekt når spiren sitter :love017
Vi gikk privat hos Medicus etter å ha prøvd i 2 år uten hell.. klarte ikke vente på offentlig da det er så lang kø :wideyed:

Gjorde IVF før førstemann plutselig satt av seg selv og var i ferd med å gå igang med IVF nå også, etter mer enn to års prøving, men så gikk det plutselig. Så ikke assistert her, men vet jo veldig godt hva det går i. Er nok også litt ekstra nervøs siden jeg ikke akkurat blir lett gravid… :) Krysser fingrene for oss alle!! <3

Jeg også.
Første forsøk i Norge (har to runder i Danmark fra før) - og så satt det jaggu!
Fire egg ut, tre ble befruktet, to gav seg under deling, men ETT ble til en liten 5-dagers 4AA eskimo.
Gullegget satte seg, alt så bra ut på UL fredag, og i dag er jeg 8+0.
Tør nesten ikke tro at jeg har vært så heldig, med alle historiene som finnes der ute.

Jeg også! :D 9 innsett faktisk. Hvor hører du til?

Riksen :happy: Har hatt både offentlige og private forsøk. Her gikk det på 10. innsett - forsøket med dårligst uttelling så langt, fikk satt inn på dag 2 og ingen på frys. Har satt inn 11 blastoer tidligere uten hell, bare kjemiske :dead:

Er en berg og dalbane med ivf, men så kjekt når spiren sitter :love017
Vi gikk privat hos Medicus etter å ha prøvd i 2 år uten hell.. klarte ikke vente på offentlig da det er så lang kø :wideyed:
Absolutt. Jeg har vært igjennom to runder med uttak og påfølgende innsett i tillegg til to runder med fryseforsøk, og det er tøft både fysisk og psykisk mens det står på. Jeg var også på Medicus, og de har vært så hjelpsomme. Men ja, det er en stor lettelse når det endelig sitter!

Jeg også :hello
2 ivf forsøk, 2 uttak, men første innsett. Er singel og begge forsøkene var privat.

Last edited:
Jeg har vært i Danmark. Det er donoregg men prosessen er ganske lik som et forsøk med nedfryst egg. Har hatt to forsøk tidligere med egne egg og et med donoregg. De tidligere forsøkene har endt med Ma to ganger så i dag er jeg veldig lettet etter å ha vært på ultralyd. Er 6+6 og fikk se et bittelite hjerte som slår❤️

Last edited:
Jeg har vært i Danmark. Det er donoregg men prosessen er ganske lik som et forsøk med nedfryst egg. Har hatt to forsøk tidligere med egne egg og et med donoregg. De tidligere forsøkene har endt med Ma to ganger så i dag er jeg veldig lettet etter å ha vært på ultralyd. Er 6+6 og fikk se et bittelite hjerte som slår❤️
Har du brukt å sett hjerte før eller er det første gang du er så langt? :) gratulerer!

Back
Topp