Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Jeg! Ble gravid på vårt siste offentlige forsøk, etter altfor mange innsett. 7+3 i dag![]()
Jeg også. Jeg har vært igjennom flere mislykkede runder med IVF, men nå satt det endelig med et fryseforsøk. Jeg hadde begynt å tro at det ikke skulle fungere for meg, så dette var veldig gode nyheter.
Har dere gått offentlig eller privat? Jeg har bare gjort det privat.

Jeg også!9 innsett faktisk. Hvor hører du til?
Har hatt både offentlige og private forsøk. Her gikk det på 10. innsett - forsøket med dårligst uttelling så langt, fikk satt inn på dag 2 og ingen på frys. Har satt inn 11 blastoer tidligere uten hell, bare kjemiske 
Absolutt. Jeg har vært igjennom to runder med uttak og påfølgende innsett i tillegg til to runder med fryseforsøk, og det er tøft både fysisk og psykisk mens det står på. Jeg var også på Medicus, og de har vært så hjelpsomme. Men ja, det er en stor lettelse når det endelig sitter!Er en berg og dalbane med ivf, men så kjekt når spiren sitter
Vi gikk privat hos Medicus etter å ha prøvd i 2 år uten hell.. klarte ikke vente på offentlig da det er så lang kø![]()

Hei! Er det flere med termin i mai som også har vært gjennom assistert befruktning?![]()
Har du brukt å sett hjerte før eller er det første gang du er så langt?Jeg har vært i Danmark. Det er donoregg men prosessen er ganske lik som et forsøk med nedfryst egg. Har hatt to forsøk tidligere med egne egg og et med donoregg. De tidligere forsøkene har endt med Ma to ganger så i dag er jeg veldig lettet etter å ha vært på ultralyd. Er 6+6 og fikk se et bittelite hjerte som slår![]()