TakkHar du brukt å sett hjerte før eller er det første gang du er så langt?gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHar du brukt å sett hjerte før eller er det første gang du er så langt?gratulerer!
Flere som går på lutinus el lignende her? Jeg tar 2x3 tabletter daglig. Det gjør jeg gladelig hvis det er det som skal til for å holde det lille vesenet trygt på plass men kjenner det skal bli litt deilig å bli ferdig med det også!
Ok det var ikke lenge da! Jeg skal gå på det til uke 10 så det er to uker til! Kan være pga alder at jeg skal gå så lenge på det.Hei, jeg gikk på cyglogest til testdagen. Testet meg 2 dager før og fikk beskjed om å slutte med de Sluttet faktisk 2 dager tidligere enn det jeg skulle gjøre, siden eg fikk beskjed om det.
Det har gått fint til nå er i uke 7+5 og lillefrø har holdt seg godt til nå og håpe dt fortsetter såntHvor lenge fikk du beskjed om å gå på lutinus?
Ok det var ikke lenge da! Jeg skal gå på det til uke 10 så det er to uker til! Kan være pga alder at jeg skal gå så lenge på det.Hei, jeg gikk på cyglogest til testdagen. Testet meg 2 dager før og fikk beskjed om å slutte med de Sluttet faktisk 2 dager tidligere enn det jeg skulle gjøre, siden eg fikk beskjed om det.
Det har gått fint til nå er i uke 7+5 og lillefrø har holdt seg godt til nå og håpe dt fortsetter såntHvor lenge fikk du beskjed om å gå på lutinus?
Jeg hadde et lignende opplegg og gikk på cyclogest, men fikk beskjed om å ta det fram til en uke etter dagen jeg tok blodprøve hos legen. Det har heldigvis gått bra så langt.Hei, jeg gikk på cyglogest til testdagen. Testet meg 2 dager før og fikk beskjed om å slutte med de Sluttet faktisk 2 dager tidligere enn det jeg skulle gjøre, siden eg fikk beskjed om det.
Ok det var ikke lenge da! Jeg skal gå på det til uke 10 så det er to uker til! Kan være pga alder at jeg skal gå så lenge på det.[/
Det kan stemmeDet er ikke kjekt med de pillene, men så lenge det hjelper oss med å få til en baby frem kunne jeg brukt det hele svangerskapet
![]()
Jeg hadde et lignende opplegg og gikk på cyclogest, men fikk beskjed om å ta det fram til en uke etter dagen jeg tok blodprøve hos legen. Det har heldigvis gått bra så langt.![]()
Ja ikke sant! Jeg gjør det som må til! Har gått på det sju uker nå så holder jo ut et par uker til men teller ned dagene nå kjenner jeg![]()
Ja det er en heftig prosess med ivf! Det er eggdonasjon på meg denne gangen. Har hatt flere runder tidligere med egne egg også og forstår sprøyteskrekken! Samboer måtte ta alle mine på meg! En gang dro jeg til og med på legevakta fordi det sto i pakningsvedlegget at jeg måtte være i nærheten av helsepersonell første gangen jeg skulle sette den typen medisin. De var veldig søte og hyggelige der da. Tok meg inn og satte sprøyten og lot meg ligge der en halvtime mens jeg ventet! Jeg tror ikke det er mulig for de som ikke trenger hjelp å forstå hvor heftig den prosessen er! Men hvis det går bra så er det jo verdt det!Forstår det godtMen det er ikke lenge til du skal slutte med dem for å si det sånt har jeg stor respekt til alle kvinner som går gjennom IVF Egguthenting i seg selv var et mareritt og alle de sprøytene vi må bruke (har skikkelig sprøyteskrekk)
Det er værdt for den lille, men ikke den enkleste veien for å si det sånn
Skjønner deg veldig godt! Jeg ble ganske så lei av dem jeg også, spesielt siden jeg hadde vært igjennom noen runder med dem etter ulike forsøk, men det er så verdt det!Ja ikke sant! Jeg gjør det som må til! Har gått på det sju uker nå så holder jo ut et par uker til men teller ned dagene nå kjenner jeg![]()

Sniker fra Mars! Kan det være at du har fryseforsøk i styrt syklus? For da har man ikke egen hormonproduksjon, i motsetning til ferskforsøk med eggløsningssprøyte eller fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg hadde styrt syklus og tror alle som har det må gå på progesteron frem til uke 10 eller lenger.Ok det var ikke lenge da! Jeg skal gå på det til uke 10 så det er to uker til! Kan være pga alder at jeg skal gå så lenge på det.
Ja utrolig hva man venner seg til! Håper virkelig det går bra for oss alle sammen denne gangenSkjønner deg veldig godt! Jeg ble ganske så lei av dem jeg også, spesielt siden jeg hadde vært igjennom noen runder med dem etter ulike forsøk, men det er så verdt det!
IVF-prosessen var tøff både fysisk og psykisk, så jeg håper jeg slipper å gå igjennom det flere ganger. Jeg klarte å «venne» meg til å sette sprøytene etter hvert, men det var utrolig skummelt i starten!Spesielt når man plutselig får blåflekker av det.

Ja, takk! Det høres riktig utSniker fra Mars! Kan det være at du har fryseforsøk i styrt syklus? For da har man ikke egen hormonproduksjon, i motsetning til ferskforsøk med eggløsningssprøyte eller fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg hadde styrt syklus og tror alle som har det må gå på progesteron frem til uke 10 eller lenger.
*sniker fra desember*Ja, takk! Det høres riktig ut![]()
Sniker fra Mars! Kan det være at du har fryseforsøk i styrt syklus? For da har man ikke egen hormonproduksjon, i motsetning til ferskforsøk med eggløsningssprøyte eller fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg hadde styrt syklus og tror alle som har det må gå på progesteron frem til uke 10 eller lenger.