Arrvev

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Det er nå 4 uker siden jenta vår kom. Jeg fikk grad 2 rift bakover som måtte syes litt etterpå. Nå, 4 uker senere er stingene der enda og huden bakover har blitt veldig hard og sår/øm. Flere som har det sånn? Tenkte å snakke med legen om det på 6-ukerskontrollen.. Håper virkelig arrvevet mykner og blir mindre ømt etterhvert..

Det blir det. Tok tid før det ble mykt hos meg også. Kan fortsatt kjenne stingene når jeg sitter på do( 7uker nå)!

Det er nå 4 uker siden jenta vår kom. Jeg fikk grad 2 rift bakover som måtte syes litt etterpå. Nå, 4 uker senere er stingene der enda og huden bakover har blitt veldig hard og sår/øm. Flere som har det sånn? Tenkte å snakke med legen om det på 6-ukerskontrollen.. Håper virkelig arrvevet mykner og blir mindre ømt etterhvert..
Det blir bedre:) hadde grad 4 rift sist fødsel, og korrigerings operasjon 1 år etter det. Har mye arrvev kan du si;) gikk seg til etter noen mnd, husker ikke helt hvor lenge. Derfor jeg hadde ks denne gangen.

Hadde grad 2 bakover første gang.. Grad 1 med nr 2 og skrubbsår samme plass nå.. Området er synlig skadet men funker helt greit, og synes ikke det er spesielt hardt.. Men husker jo ikke hvordan det var før første fødsel.. :p

Ta det opp med legen :) bedre å få hjelp tidlig enn at det går lang tid:) hvis det har dannet deg arrvev der du er sydd, kan du få smerter ved sex når du er klar for det;)

Back
Topp