Aria/Arya

Arya er en utrolig tøff jente som fekter bedre en de fleste gutta. Hun er målbevisst og god til å tilpasse seg det miljøet hun er havnet i.

I game of thrones er hun datteren til en konge som ble drept tidlig i serien. Hun overlever ved å kle seg ut som og late som om hun er gutt.
Hun sverger hevn over alle som har prøvd å gjøre henne vondt. Og hun dreper dem. En etter en.

Tøff liten fjert altså :-)
Ja hun hørtes jo veldig tøff ut!;)

Jeg synes Aria er eit nydelig navn :) Har en datter som heter Aila og det er nå ganske likt :p

Høres utenlandsk ut. Klinger fint og er innen sjangeren for typisk populære navn nå

Blir for Game of Thrones for meg, men det er et fint navn forsåvidt. Det sto på sambos liste, dersom vi fikk en jente.

Da jeg tok imot ponnier/hester til trening før, fikk jeg en ponni som het Aria, ergo et hestenavn i min verden ;)

Aria er fint :)

Beklager, jeg vet to hunder som heter det, så blir litt feil for meg også.

syns det blir litt feil begrunnelse jeg.. Jeg vet om katter som heter Leah, mia hunder som heter Lucas, geiter som heter Stine og hester som heter både henriette og vanlige ''menneske'' navn :p

Hva syns dere om jentenavnet Aria/Arya? Er ganske sjeldent, men har blitt litt forelska i det tror jeg..

Vurderte Aria selv, men samboeren krysset det av listen. Veldig fint navn synes jeg, og selv om mange mener det er spesielt, så venner man seg til det meste ☺️

Jeg synes det er kjempefint. Foretrekker Aria :)

Er ikke glad i det navnet, minner meg om en hund. Selv om Arya i Game of Thrones er søt da :p (og gal)

Jeg syns det er fint, men kjenner bare en hund som heter det, aldri en person, så for meg blir det et hundenavn. Bortsett fra at jenta i Game of Thrones heter det, da, men det blir liksom fiksjon.

Back
Topp