Aria/Arya

Så koselig at mange likte det. Har ikke fått det fra noen plass, bare leste det plutselig,ser verken game of thrones eller little liars;) Liker også Aria best... Det at noen synes det er et hundenavn har jeg klart å sett bort i fra, men det et fordi at jeg synes hunder har all slags navn nå om dagen. Jeg vet om en hund som heter Jonas, hehe;) Men takk for alle tilbakemeldinger, spent på hva det blir til slutt

Navnet er fint det. Har du blittinspirert av game of thrones?
De fleste vil nok forbinde navnet med den ene av figurene i boken/filmen.
Personlig har hun noen egenskaper jeg syns er fint at jenter har. Andre er helt hårreisende an noen som helst har. Spørsmålet er om du ønsker at barnet ditt skal forbindes med noen av disse.

Game of thones har blitt en populær serie å hente navn fra.
Viste ikke dette, så har det ikke dær i fra:) Tenker at når de ihvertfall blir kjent med barnet så forbinder de navnet med det, så jeg bekymrer meg ikke så veldig over det:) Ble nyskjerrig da, hvilke positive og negative egenskaper har hun?;)

Synes Aria er et kjempe fint navn.

Så koselig at mange likte det. Har ikke fått det fra noen plass, bare leste det plutselig,ser verken game of thrones eller little liars;) Liker også Aria best... Det at noen synes det er et hundenavn har jeg klart å sett bort i fra, men det et fordi at jeg synes hunder har all slags navn nå om dagen. Jeg vet om en hund som heter Jonas, hehe;) Men takk for alle tilbakemeldinger, spent på hva det blir til slutt
Der er jeg enig med det. Hundenavn er jo alt mulig!
Gå for det du liker. :)

Blir jo ikke det for det uttales helt forskjellig. A-ri-a ikke ari-a
Ja, jeg vet jo det da hehe. Men jeg heter Maria, så derfor synes jeg Arya er best siden det andre blir for likt mitt:)

Synest det er kjempefint eg. Forbinder det verken med hund eller throne-greier, men så er eg sikkert den einaste i min generasjon som ikkje har sett det. Tenker meir musikk eg, som i "ein arie" eller noko. Vakkert.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Likte det veldig godt, best Aria :-)

Aria er flott :) Om ikkje sønn min heitte Arin hadde Aria vore eit alternativ dersom vi får jente no :P

Aria er kjempefint:) Eragon-serien har også en hovedperson som heter Arya, der jeg så det første gang. Uansett opprinnelse så er det fint :)

Navnet er fint, men jeg kjenner tre gutter som heter Aria, så det blir feil som jentenavn for meg :)

Viste ikke dette, så har det ikke dær i fra:) Tenker at når de ihvertfall blir kjent med barnet så forbinder de navnet med det, så jeg bekymrer meg ikke så veldig over det:) Ble nyskjerrig da, hvilke positive og negative egenskaper har hun?;)

Arya er en utrolig tøff jente som fekter bedre en de fleste gutta. Hun er målbevisst og god til å tilpasse seg det miljøet hun er havnet i.

I game of thrones er hun datteren til en konge som ble drept tidlig i serien. Hun overlever ved å kle seg ut som og late som om hun er gutt.
Hun sverger hevn over alle som har prøvd å gjøre henne vondt. Og hun dreper dem. En etter en.

Tøff liten fjert altså :-)

Back
Topp