Argh, denne sovingen!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Den når nye høyder, eller hva man skal si. I to-tre netter på rad våkner han rundt midnatt og nekter å sove. I natt sovnet han ikke før halv to, og da måtte jeg trille han. Eneste som funket. Så sov han i to timer før han bestemte at nå var det morgen. Blir sprø! Men jeg går ut ifra at det bare er for en periode. Jeg legger skylda på mulige tenner som er på vei. Han er liksom litt hoven frampå gummen nede, men ingen tegn til tenner oppå, om dere skjønner.

Jeg savner virkelig å få sove skikkelig!
 
Last edited:
Uff, sender deg sovestøv!sånne netter er pyton! Krysser fingrene for at det retter seg!
 
Uff, så kjedelig :-( Har du prøvd å smøre noe på gommene hans? Eller la han bite i en kald bitering?
Vi smører en sånn gelé på gommene til lillemann før han legger seg, han er også veldig plaget med tenner som er på vei gjennom nå for tiden.
 
Uff, så kjedelig :-( Har du prøvd å smøre noe på gommene hans? Eller la han bite i en kald bitering?
Vi smører en sånn gelé på gommene til lillemann før han legger seg, han er også veldig plaget med tenner som er på vei gjennom nå for tiden.

Det har jeg ikke prøvd, men kom på det i går kveld. Tror virkelig vi skal kjøpe inn det, ja.
Mannen er så snill som lar meg sove til 10-11 nesten hver dag, men er litt ille at det må være sånn. Til og med da sliter jeg å stå opp.
 
Uff, så kjedelig :-( Har du prøvd å smøre noe på gommene hans? Eller la han bite i en kald bitering?
Vi smører en sånn gelé på gommene til lillemann før han legger seg, han er også veldig plaget med tenner som er på vei gjennom nå for tiden.
Hva slags gelé er dette?
 
Vår har sovet fra 19-08:30 ca i mange mnd, men nå ut av det blå er det skikkelig styr på kvelden og nettene.. slitsomt!
 
Back
Topp