ARG!!!SNUT ER UT!!!

så kult da! det skulle jeg likt å sett..så jo helt snål ut da jeg gikk i barnehagen..den luggen og greier=) husker når du flyttet til byn og du skulle ha bursdagsbesøk og jeg fikk invitasjon,og så fikk jeg ikke lov av mamma og de og dra til deg for det var i byn. selv om dine foreldre eller noen kunne hente meg og sende meg avgårde igjen med båten.. ble såå lei meg da husker jeg[:(]var jo mye hos deg da vi var hos dine besteforeldre. husker enda hvor de bor.. rett der med de trærne som hadde nøtter som jeg og siw var helt avhengig av[:D][:D]

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: metteliten

ORIGINAL: Monica24

oj da,i forhold til deg har jo jeg ingenting jeg skulle klage på...vekke i 3 uker til??stakkers deg da..mer synd i deg enn meg[:D][;)]

Begynner å bli vant med å være alene nå da. Men når han kommer hjem så er han jo hjemme hos oss en hel måned uten å måtte på jobb, så da får vi jo tid til hverandre[:)]

Helt enig. Er godt og sunt å savne hverandre litt. [:D]

Ja det er bare sunt. Men det kan være litt slitsomt iblant også nå når jeg går gravid. Har to barn fra før av jeg skal ta meg av også, og hus og to hunder som krever sitt dem også. Men det går jo fint. Hadde vel blitt gal om han skulle gått hjemme hele tiden også. Da er det bedre å savne hverandre litt ja.

Jeg er alene.. SAmbo synes det er mye kjekkere å jobbe i bar en lørdags kveld enn å feire 7 års dagen vår[:(]

FANKEN!!!HOÒN PITLE!!!

fikk sms av sambo nå:
jeg må være her på stasjonen til kl 8 i morgen tidlig.kanskje lengre enn det og...[:(][:(][:(]jeg hater å sove alene i sengen ... får sikkert ikke sove inatt[:(][:(]

ORIGINAL: Monica24

FANKEN!!!HOÒN PITLE!!!

fikk sms av sambo nå:
jeg må være her på stasjonen til kl 8 i morgen tidlig.kanskje lengre enn det og...[:(][:(][:(]jeg hater å sove alene i sengen ... får sikkert ikke sove inatt[:(][:(]

Så kjedelig[:@][:'(]

Jeg er så husredd at vi måtte skaffe oss hund da vi kjøpte vårt eget......[&:] Er den pysa. Utrolig hva jeg hører i stillhet.....[&:]

Så kjedelig da. Du får finne noe du kan trøstespise og se på en film eller noe. Eller kanskje lese en bok på senga, da sovner du nok til slutt. Sender deg mange trøsteklemmer jeg

hoho! jeg sitter nå her med gruppebildet vårt som vi tok i barnehagen og ja du hadde DEN panneluggen du og! jeg hadde jo munnsår jeg når det bildet ble tatt..helvete,ser ikke ut og med DEN  rosa stygge genseren,... hva tenkte mamma og de på når de kledde meg egentlig??haha.. de andre ser no ikkje klok ut de heller hvis det er en trøst..men dette var jo sent på 80 tallet da...haha

ja nå ser jeg en politiserie på "zone reality" det er om politiet i statene og ka de har å¨gjøre på.. helt syke tilfeller noe av det jeg ser nå... ( det er på viasaten)

ja det er søsteren til espen kåre..christine tror jeg hun heter=)

[:D][:D][:D]hoho..gikk jo i klasse med han på ungdomsskolen jeg=)[:D][:D]
tidig kar

hehe espen kåre[8D] [:D]

morsomt å mimre litt da=) 

ja det hadde sikkert tatt seg godt ut![:D][:D][:D]haha[:D][:D][:D] bare :"reidar??!?kommer du snart eller??maten blir kald og vinen blir varm!" haha[:D][:D]

jeg sitter også her alene..

så kjedelig..[:o]

sitter alene her også, trodde sambo sku vært hjemme nå, han var ferdig på kl 00. men neida, han ringte å sa han blei i byen en stund, hadde seff møtt på en kompis[:'(] å jeg ville ha han hjem i kveld[&o]
snill som jeg er så bare søtsnakker jeg å sier love u, ser deg senere[8|]

samme kan je gogså gjøre, og når jeg legger røret på så blir jeg steik forbanna etter 2 min for han ikke er hjemme med meg [8|]

mannen din heter vel ikke Tom???

ORIGINAL: Thothamon

så kjedlig da[&:]

nei han heter reidar[:D]

Back
Topp