ARG!!!SNUT ER UT!!!

Monica*27

Glad i forumet
nå er jeg passe forbanna altså... har laget DEN romantiske middagen med lys og hele pakken og stresset på i hele dag for en skjønn kveld sammen med samboeren min, og så rett før jeg skal servere maten ringer de fra politistasjonen og sier at han MÅ komme ned der nå for det er noe som hadde skjedd...
Og han løper ut dørene som om buksen hans var satt fyr på!!! Og her sitter jeg igjen alene, med middag for to og levende lys og roser og hele pakken[:(][:(]

SNUT ER UT!!!![;)][;)]

Noen andre enn  meg som er alene i kveld?

så kjedlig da[&:]

jepp det kan jeg love deg er kjedelig.. ka skal eg liksom gjøre no då? har totalt mistet matlysten for eg e så irritert..og litt lei meg da siden vi skulle ha det sååå kos i kveld ....

Stakkars deg!!!!!!!
Jeg er også alene, takket være vær, vind, helikopter og oljerigger!!![&:]

jepp her er det bare til å komme til duk og dekket bord med biffstrimler m fløtegratinerte poteter og grønnsaker og bernaise saus..og en flaske rød vin....*som jeg nå drikker ett glass av i ensomhetens svarte stund*

jepp!! forbannade kriminelle som stjeler dyrebar tid av meg med sambo...arg! folk er så egoistiske [:D][:D]hihi...

Å stakkar deg. Det er så utrolig kjedelig når sånt skjer. At man har planlagt å kose seg og gjort i stand til en romantisk kveld også kommer noe i veien. Så utrolig skuffende.
Sitter alene i kveld jeg også, men hadde jo ingen planer da så da er det jo greit. Sambo er ute på jobb og har vært borte 1uke og kommer ikke hjem før om tre uker.

Får håpe mannen din kanskje kommer hjem snart da så dere får kost dere litt likevel.[:)]

han er student der dette året,(bergen sentrum )så han må jo bare si ja til de hvis de ringer han og spør om hjelp sier han. for da har han bedre muligheter til å få jobb der etter siste året på skolen når de skal ut i arbeid vettu,...grrr...

ja ikke sant???

*pakkersakeneogflyttertilbaketilaskøy*

oj da,i forhold til deg har jo jeg ingenting jeg skulle klage på...vekke i 3 uker til??stakkers deg da..mer synd i deg enn meg[:D][;)]

ORIGINAL: Monica24

han er student der dette året,(bergen sentrum )så han må jo bare si ja til de hvis de ringer han og spør om hjelp sier han. for da har han bedre muligheter til å få jobb der etter siste året på skolen når de skal ut i arbeid vettu,...grrr...

uff så kjedelig
er han er politistudent, blir de ringt til også assa, mannen min har søkt politiskolen nå også, håper han kommer inn[:)]

såå irriterende da...tror jeg hadde klikka jeg asså....de skal vel ikke være tilgjengelige heeele tiden på jobben vel...akk! Jeg er og alene i kveld...kom nettop hjem fra jobb..min kjære dro avgårde i dag på fjelltur med jobben, så han er ikke hjemme før i morgen gitt....da blir det sofa godis og bv på meg resten av kvelden....æsj, skal opp tidlig på jobb i morgen og....[:'(]

ååhh...[:)]trodde dere bodde på øyen jeg ... tihi..får ikke med meg så mye lengre jeg haha

åja har han det? håper han kommer inn da. sambo kom inn på 2 forsøket . husker hjan sa;hvis jeg ikke kommer inn denne gangen gidder jeg ikke søke igjen!" haha,men kom inn da såd var det rett til oslo igjen. de har jo bare 2 politi skoler her i norge,en i oslo og en i oppi nord ett sted=)

Vet hvordan du har det. Eller det vil si; sambo er ute når han er ute, og hjemme når han er hjemme, men når han er ute, er han ute i 6 uker i slengen.[:'(][:'(]

Men så er han jo hjemme like lenge da, go da kan vi kose oss glugg i hjel..[:D]
Synes denne ordningen er veldig rgei da, selv om det hadde vert greit om han fikk ett tilbud om 4-4. 2 ekstra uker er lenge når man eg alene med to gutter og studerer fult. Puh. Føler av og til at jeg ikke har hodet med meg når vi spuret opp i bilen halv 8 om morgenen. [:D][:D] Hmm. er ikke sikkert det er det heller.........

den e go... kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake til askøy igjen,selv om hele familien min bor der enda...

vet du ka de kalte askøy før i tiden da??

djeveløyen[:D][:D][:D][:D]

oj da,i forhold til deg har jo jeg ingenting jeg skulle klage på...vekke i 3 uker til??stakkers deg da..mer synd i deg enn meg[:D][;)]

Begynner å bli vant med å være alene nå da. Men når han kommer hjem så er han jo hjemme hos oss en hel måned uten å måtte på jobb, så da får vi jo tid til hverandre[:)]

det er jo deilig da.. en hel måned sammen-!!! det er leeeenge siden jeg og sambo har hatt...blir nok en god stund til og kan jeg tenke meg[:(]

ORIGINAL: metteliten

Begynner å bli vant med å være alene nå da. Men når han kommer hjem så er han jo hjemme hos oss en hel måned uten å måtte på jobb, så da får vi jo tid til hverandre[:)]

Helt enig. Er godt og sunt å savne hverandre litt. [:D]

Back
Topp