Hei!
Hvordan gjør dere det på jobb? Grunnet lang reisevei er det en dags fravær pr undersøkelse
arbeidsgiver viser tydelig at de er lei all fraværet. De vet om situasjonen og tariff sier 12 dager i året. Har ikke gått over dette antallet.
Kan godt ta ulønnet, men arbeidsgiver er generelt ufornøyd med fravær, ikke det å måtte lønne meg mens jeg er borte. Er lærer på bygda, så vanskelig å sette inn vikar...
Vurderer seriøst å bytte arbeidsgiver grunnet dette, men det føles også litt feil å få ny jobb uten å fortelle om situasjonen også...
Hvordan gjør dere det på jobb? Grunnet lang reisevei er det en dags fravær pr undersøkelse
arbeidsgiver viser tydelig at de er lei all fraværet. De vet om situasjonen og tariff sier 12 dager i året. Har ikke gått over dette antallet. Kan godt ta ulønnet, men arbeidsgiver er generelt ufornøyd med fravær, ikke det å måtte lønne meg mens jeg er borte. Er lærer på bygda, så vanskelig å sette inn vikar...
Vurderer seriøst å bytte arbeidsgiver grunnet dette, men det føles også litt feil å få ny jobb uten å fortelle om situasjonen også...
Du gjør jo ikke noe galt!