Arbeid til sommeren

Ja, er viktig å ha det litt ryddig ute at dere kan slappe av å kose dere:)

Hahah! Fantastisk!! Skulle likt å sett deg da:D går løs på en busk med brødkniv:D
Veldig viktig :D
hehe ja tror naboene lo godt vis de så det ;)
Må ha det greit rundt meg for å kunne slappe av ;) et godt eksempel er jo at huset nesten alltid ser ut som om man kan ta bilder for å selge det :p
Men liker å ha personlige ting her da :)
 
Veldig viktig :D
hehe ja tror naboene lo godt vis de så det ;)
Må ha det greit rundt meg for å kunne slappe av ;) et godt eksempel er jo at huset nesten alltid ser ut som om man kan ta bilder for å selge det :p
Men liker å ha personlige ting her da :)
Haha, ja tipper de fikk seg en god latter:D hadde iallefall jeg om det var min nabo!
Såpass ja:eek: det gjør det ikke hos meg:p hehe
 
Haha, ja tipper de fikk seg en god latter:D hadde iallefall jeg om det var min nabo!
Såpass ja:eek: det gjør det ikke hos meg:p hehe
Hehe jeg lærte fort etter at jeg fikk kattene mine :p de liker ikke å ha noe på gulvet og sa tydelig ifra ;) så har bare litt sånn og nå får jeg nesten ikke sove vis det ikke ser skikkelig ut
 
Hehe jeg lærte fort etter at jeg fikk kattene mine :p de liker ikke å ha noe på gulvet og sa tydelig ifra ;) så har bare litt sånn og nå får jeg nesten ikke sove vis det ikke ser skikkelig ut
Er ikke en dum ting å ville ha det ryddig:) jeg MÅ rydde jeg også etter snuppa har lakt seg! Da skal kjøkkenet og stua vær ryddig, men jeg er ikke fanatisk:)
 
Er ikke en dum ting å ville ha det ryddig:) jeg MÅ rydde jeg også etter snuppa har lakt seg! Da skal kjøkkenet og stua vær ryddig, men jeg er ikke fanatisk:)
Men er vel så mye deiligere å sitte i sofaen da kan jeg tenke meg ;)

Litt fanatisk er jeg da men jeg plages jo ikke av det :p og så lenge det ikke er sterilt her så klager ikke noen heller ;)
 
Men er vel så mye deiligere å sitte i sofaen da kan jeg tenke meg ;)

Litt fanatisk er jeg da men jeg plages jo ikke av det :p og så lenge det ikke er sterilt her så klager ikke noen heller ;)
Er så mye deiligere å sette seg ned når det er ryddig:D og ikke minst stå opp dagen etterpå:)

Litt fanatisk gjør ingenting:D så lenge det ikke blir for gale;)
 
Er så mye deiligere å sette seg ned når det er ryddig:D og ikke minst stå opp dagen etterpå:)

Litt fanatisk gjør ingenting:D så lenge det ikke blir for gale;)
Veldig deilig å stå opp til ryddig hus :D

Hehe skal prøve å ikke bli gal ;)
 
Veldig deilig å stå opp til ryddig hus :D

Hehe skal prøve å ikke bli gal ;)
Skulle ønske jeg var piittelitt flinkere å vaske gulver o.l på kvelden eneste, hadde det vært enda deiligere på morgenen:)

Haha nei du får ikke bli gal! Hvem skal da skravle her mens du er innlagt:eek:
 
Skulle ønske jeg var piittelitt flinkere å vaske gulver o.l på kvelden eneste, hadde det vært enda deiligere på morgenen:)

Haha nei du får ikke bli gal! Hvem skal da skravle her mens du er innlagt:eek:
Nei si det :eek: så må passe på de mennene i hvite frakker
 
høres jammen ut som du har litt å henge figrene i ei stund framover :p

Håper han kommer snart å rydder da :)
 
høres jammen ut som du har litt å henge figrene i ei stund framover :p

Håper han kommer snart å rydder da :)
har litt og ordne ja, + at plenen på baksiden av huset er vist ikke skikkelig ordnet så må gå skikkelig hardt tilverks ;)
 
har litt og ordne ja, + at plenen på baksiden av huset er vist ikke skikkelig ordnet så må gå skikkelig hardt tilverks ;)

haha ja blir fort litt å ta tak , har drevet på i 6 år her je, og har fortsatt masse igjen :p men det skal sies at je har litt mere enn ett vanlig bolighus da :p
 
haha ja blir fort litt å ta tak , har drevet på i 6 år her je, og har fortsatt masse igjen :p men det skal sies at je har litt mere enn ett vanlig bolighus da :p
hehe ja det har du vel kan jeg tenke meg ;) dette huset er jo også ganske lite :)
men helt perfekt for oss :)
 
Back
Topp