Arbeid til sommeren

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Jeg leier jo huset til min oldemor nå og hun flyttet ut for ca 3 år siden, et av hennes barnebarn har bodd her i mellomtiden med sine 2 barn i nesten 2 år og måtte flytte ganske fort da han fant noe bedre å flytte til.
Han var vist syk med syke barn når han flyttet så ser virkelig ikke ut her! Garasjen er stapp full av skrot og er en båt og trampoline ute her + at det ikke har blitt tatt skikkelig vare på busker og trær her.
Så her er det virkelig nok å gjøre!
Først må vi jo få han hit for å hente tingene sine så må vi ordne med alt det andre her, gjerdet er også utskiftning klart og huset skulle hvert malt men det ordner heldigvis familien opp i ;)
 
Da har du jo litt å styre med:p
Håper han dukker opp for å rydde etter seg..;)
 
Får håpe han dukker opp snart:D

Her har vi fortsatt ting som ikke er våre, enda vi kjøpte huset for flere år siden:mad: Kjøpte av familien til sambo så de syns vel ikke det er så nøye:rolleyes:
 
Får håpe han dukker opp snart:D

Her har vi fortsatt ting som ikke er våre, enda vi kjøpte huset for flere år siden:mad: Kjøpte av familien til sambo så de syns vel ikke det er så nøye:rolleyes:
Ja her leier vi jo bare men min oldemors barn mener vist at de kan bruke huset til oppbevaring av dritt :p
Men de har vist tenkt og rydde en del til sommeren da ;)
 
Ja da har du nok å gjøre i sommer ser jeg. Håper på fint vær da - da blir alt så mye kjekkere :)
 
Ja da har du nok å gjøre i sommer ser jeg. Håper på fint vær da - da blir alt så mye kjekkere :)
Håper på mye fint vær ;) også har jo mannen sagt at han gjerne vil gjøre noe mens han er her så han kan ta ordne plenen og et grantre her med noen knekte grener ;) hehe
 
Håper på mye fint vær ;) også har jo mannen sagt at han gjerne vil gjøre noe mens han er her så han kan ta ordne plenen og et grantre her med noen knekte grener ;) hehe
Greit han vil jobbe litt da ;)
 
Nok å henge fingrene i da ja! Har litt å gjøre selv vi, så det passer fint at pappaen skal ha perm fra 21 mai-13 august;) Da får han holde på ute her med lillegutt i hælene;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nok å henge fingrene i da ja! Har litt å gjøre selv vi, så det passer fint at pappaen skal ha perm fra 21 mai-13 august;) Da får han holde på ute her med lillegutt i hælene;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vis jeg får meg jobb og mannen er her så må de nok ut alene ;) helst for å ordne opp her da ;)
 
Da har du litt arbeid foran deg ja! Håper på fint vær da, blir ikke så kjedelig å jobbe ute da:D
 
Da har du litt arbeid foran deg ja! Håper på fint vær da, blir ikke så kjedelig å jobbe ute da:D
Nei også er det mye koseligere å være ute når det ser bra ut der ;)
Har vist litt tvangstanker så plutselig begynner jeg med ting, helst uten riktig verktøy for det finner jeg ikke der og da :p

har for eksempel kuttet ned et lite tre med en brødkniv :p hadde ikke tid til å vente på sag ;)
 
Nei også er det mye koseligere å være ute når det ser bra ut der ;)
Har vist litt tvangstanker så plutselig begynner jeg med ting, helst uten riktig verktøy for det finner jeg ikke der og da :p

har for eksempel kuttet ned et lite tre med en brødkniv :p hadde ikke tid til å vente på sag ;)
Ja, er viktig å ha det litt ryddig ute at dere kan slappe av å kose dere:)

Hahah! Fantastisk!! Skulle likt å sett deg da:D går løs på en busk med brødkniv:D
 
Back
Topp