Apropos senebetennelse..

Betty Bushta

Flørter med forumet
(Ja, man skal da såklart til legen)

Noen som vet noe om behandling av det om man har gått med senebetennelse i begge armene i flere år?
Ikke meg det er snakk om, by the way.

Jeg har senebetennelser i ett håndledd og begge albuene, det er kronisk, men hvor mye smerter jeg har kommer og går.

Da jeg fikk det, prøvde jeg "alt": Skolemedisin, operasjon, kortisoninnsprøytning, akupunktur, homeopati, fotsoneterapi, kriopraktor....ja, det meste. (Prøvde ikke alt samtidig. Dette gikk over en periode på to år,ca.) Ingenting virket. Betennelsene var der like fullt.

Det eneste som virka for meg til slutt, var å begynne å slappe av. Godta at betennelsene hadde kommet for å bli, slutte å stresse, slutte å være ulykkelig, bare godta situasjonen. Og så litt lett trening for å holde blodsirkulasjonen i gang. Ikke tung belastning, for det funker ikke. Men middels belastning, trappe opp svært gradvis og rolig, ikke for mange repetisjoner.

Nå kommer og går betennelsene mine til stadighet, men jeg er ikke like stressa og ulykkelig som da jeg styrte på og strevet etter en helbredelse som ikke fantes.

Det høres utrolig slitsomt ut å lete sånn etter en behandling som virker.. Huff.. Godt at du har godtatt situasjonen din nå, og har fått en ide om hva som hjelper for deg! [:)]

Håper på det samme her, hvis det har gått for lang tid til å kunne få behandling. Nå er det ikke sikkert det ER senebetennelse, men sammenlignet symptomene med det jeg har klart å lese meg frem til på nettet, og det stemmer urovekkende godt overens.. Vil jo bare at den det er snakk om skal slippe smerter konstant.. [&o]

Back
Topp