Apriltråden

Hvis hu har mye vondt generelt så er ikke det uvanlig. Nervene blir mer følsomme. Overfølsomme og terskelen for smerte senkes. Skal se om jeg finner notatene fra forelesningen om smerte så du kan se selv :)
God bedring til hu!

Det kan kanskje være noe i det. Hun har alltid hatt lav smerteterskel synes jeg, men dette er jo også ungen som har flest plager. Sepnnende med de notatene om du finner dem, vet du om det er håp om en "normalisering" dersom vi får bukt med smertene?

Hun har jo hatt mye smerter pga forstoppelse, laktoseintoleranse og refluks, som vi nå har funnet ut av og diagnostisert en etter en de siste årene og fått hjelp mot, så fohåpentligvis har hun mye minre smerter nå og fremover, siden vi har fått medisiner mot disse plagene.

Det kan kanskje være noe i det. Hun har alltid hatt lav smerteterskel synes jeg, men dette er jo også ungen som har flest plager. Sepnnende med de notatene om du finner dem, vet du om det er håp om en "normalisering" dersom vi får bukt med smertene?

Hun har jo hatt mye smerter pga forstoppelse, laktoseintoleranse og refluks, som vi nå har funnet ut av og diagnostisert en etter en de siste årene og fått hjelp mot, så fohåpentligvis har hun mye minre smerter nå og fremover, siden vi har fått medisiner mot disse plagene.
Ja, over tid skal det være mulig, men det er ingen fasit. Jeg skal lete etter notatene etter fysio, så skal jeg sende de til deg!

Ja, over tid skal det være mulig, men det er ingen fasit. Jeg skal lete etter notatene etter fysio, så skal jeg sende de til deg!
Håper for hennes del at hun får en høyere smerteterskel me årene, for hun skal jo leve et liv som jente og kvinne, med mens og barnefødsler, det er upraktisk da med en så lav smerteterskel. Det er jo reel smerte for henne, men det er et liv å leve som er enklere med en litt høyere smerteterskel(mindre følsomme nerver.

Jeg fikk bildra fra mannen av hånden med en bandasje på. Og bilde an henvisning til røntgen, men heldigvis var det en ersom det ikke går over i løpet av helga" som legen har tro på at et skal, men blir det verre eller ikke gir seg så kan vi bruke den og derved ikke måtte om fastlegen igjen, bare reise på sykehuset og få tatt bilde. DEt gjør et jo litt enklere all den tid det er helg. Mao e det ikke fastlegen men legevakta .

Håper for hennes del at hun får en høyere smerteterskel me årene, for hun skal jo leve et liv som jente og kvinne, med mens og barnefødsler, det er upraktisk da med en så lav smerteterskel. Det er jo reel smerte for henne, men det er et liv å leve som er enklere med en litt høyere smerteterskel(mindre følsomme nerver.
Ja jeg håper det. Det som er viktig er jo at hu lærer kroppen å kjenne, hennes grenser, hvor langt hu kan dra det før det blir ille osv.

Ja jeg håper det. Det som er viktig er jo at hu lærer kroppen å kjenne, hennes grenser, hvor langt hu kan dra det før det blir ille osv.
Ja, det er det. Første punkt er uansett å komme i grei balanse. Det tror jeg vi mer eller mindre har nå. Men enda ikke nødvendigvis i mål med medisinering mot reflux. Skal tilbake på sykehuset antakelig sånn rett før sommeren, ikke fått time enda, for oppfølging etter ca 3 mnd fikk vi beskjed om. Etter pH målingen vi heller ikke har fått time til eller svar på om hun får. Vi får vente og se.

Der fikk eldste en oppvekker.
Sitter og ser serie, og en person i serien legger skyld på en annen for en annens død og vil ha hevn.
Eldste sitter og kommenterer hvor ulogisk dette er .
Jeg prøver å si at når det kommer til dette, klarer man ikke bestandig å tenke logisk, han fortsetter.
Til slutt bryter jeg inn og sier "du vet at jeg i 10 år la skylden for at min far døde på meg selv, selv om det ikke hadde vært noe jeg kunne ha gjort? Folk tenker ikke klart nåe det kommer til dette"
Da ble det stilt gitt, så måtte jeg komme med en forklaring

Back
Topp