Søstra mi har bursdag idag så bursdagsfeiring!Så koselig, hva skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstra mi har bursdag idag så bursdagsfeiring!Så koselig, hva skal dere?
Hvis hu har mye vondt generelt så er ikke det uvanlig. Nervene blir mer følsomme. Overfølsomme og terskelen for smerte senkes. Skal se om jeg finner notatene fra forelesningen om smerte så du kan se selv
God bedring til hu!
Søstra mi har bursdag idag så bursdagsfeiring!
Ja, over tid skal det være mulig, men det er ingen fasit. Jeg skal lete etter notatene etter fysio, så skal jeg sende de til deg!Det kan kanskje være noe i det. Hun har alltid hatt lav smerteterskel synes jeg, men dette er jo også ungen som har flest plager. Sepnnende med de notatene om du finner dem, vet du om det er håp om en "normalisering" dersom vi får bukt med smertene?
Hun har jo hatt mye smerter pga forstoppelse, laktoseintoleranse og refluks, som vi nå har funnet ut av og diagnostisert en etter en de siste årene og fått hjelp mot, så fohåpentligvis har hun mye minre smerter nå og fremover, siden vi har fått medisiner mot disse plagene.
Håper for hennes del at hun får en høyere smerteterskel me årene, for hun skal jo leve et liv som jente og kvinne, med mens og barnefødsler, det er upraktisk da med en så lav smerteterskel. Det er jo reel smerte for henne, men det er et liv å leve som er enklere med en litt høyere smerteterskel(mindre følsomme nerver.Ja, over tid skal det være mulig, men det er ingen fasit. Jeg skal lete etter notatene etter fysio, så skal jeg sende de til deg!
Ja jeg håper det. Det som er viktig er jo at hu lærer kroppen å kjenne, hennes grenser, hvor langt hu kan dra det før det blir ille osv.Håper for hennes del at hun får en høyere smerteterskel me årene, for hun skal jo leve et liv som jente og kvinne, med mens og barnefødsler, det er upraktisk da med en så lav smerteterskel. Det er jo reel smerte for henne, men det er et liv å leve som er enklere med en litt høyere smerteterskel(mindre følsomme nerver.
Ja, det er det. Første punkt er uansett å komme i grei balanse. Det tror jeg vi mer eller mindre har nå. Men enda ikke nødvendigvis i mål med medisinering mot reflux. Skal tilbake på sykehuset antakelig sånn rett før sommeren, ikke fått time enda, for oppfølging etter ca 3 mnd fikk vi beskjed om. Etter pH målingen vi heller ikke har fått time til eller svar på om hun får. Vi får vente og se.Ja jeg håper det. Det som er viktig er jo at hu lærer kroppen å kjenne, hennes grenser, hvor langt hu kan dra det før det blir ille osv.