Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det skjønner jeg, masse god bedring videreOrker virkelig ikke mer oppkast![]()
Vært en fin og hektisk dag i dag.
Har begynt å ordne ute nede.
Tatt ned julelys-lenkene (ja, de har vært slått av lenge, men ikke tatt ned)
Hevet de gamle nekene, hatt ekstra jord i bedet, plantet ut 20 små stemorsblomster, fått opp nettingen blodbegerne skal klatre i noe de går ut.
På baksiden oppe har jeg fått opp de siste av utemøblene, vasket dem, tatt ut grillen og sjekket alle gass ledningene.
Ble grilling i dag.
Midt oppi dette kjørte jeg frøkna i bursdag, var en tur på loppemarked, hjem med fangsten, hente frøkna og kjøre henne til ei venninne og hente henne igjen.
Gleder meg virkelig til sommeren er her og alt som kommer til å spire og gro ute i hagen![]()

Gratulerer med 6 åring i husetHurra, vi har en 6åring i hus for første gang! Kan ikke fatte hvor tiden blir av... Hun fikk dessverre ikke med seg feiring i bhg, men slik er det av og til. Hun er hvertfall i form igjen (noe sliten), så kan vi lage noe kake eller annet hun har lyst på![]()
Gratulerer!Hurra, vi har en 6åring i hus for første gang! Kan ikke fatte hvor tiden blir av... Hun fikk dessverre ikke med seg feiring i bhg, men slik er det av og til. Hun er hvertfall i form igjen (noe sliten), så kan vi lage noe kake eller annet hun har lyst på![]()
Hvis du føler det haster så kontakter du legevakten via telefon og spør hvordan du eventuelt skal gå frem. Enten så setter de deg opp på en time der eller så ber de deg vente på fastlegen.Går det annjeg ringer in og sier jeg må ha meg en time helst fortest mulig da jeg har til tider hjertebank,svimmel,null energi, jeg glømmer ut ting og jeg er våken men føles som kroppen fortsatt sover og jeg har ikke ork til noe som helst.Jeg føler meg som en zombie.Jeg sover men føler jeg er ikke uthvilt. Den første ledige timen er 6 mai
. Jeg sa at jeg kan gå til en annen lege men nei de har mangel på lege på legekontoret 1 er slutte og 1 er på kurs. Og det er bare 2 leger på legekontoret. Skjønner ju at de oxå har det travelt men vente ca 2 uker. Jeg vet ikke hvordan jeg skall klare det. Kan man evt kontakte legevakten en ettermiddag?Eller er det dumt?
Det har de ikke lov til. Lovverket sier at de må gi deg time innen 5 virkedager. Klarer de ikke det så har de for mange pasienter.Går det annjeg ringer in og sier jeg må ha meg en time helst fortest mulig da jeg har til tider hjertebank,svimmel,null energi, jeg glømmer ut ting og jeg er våken men føles som kroppen fortsatt sover og jeg har ikke ork til noe som helst.Jeg føler meg som en zombie.Jeg sover men føler jeg er ikke uthvilt. Den første ledige timen er 6 mai
. Jeg sa at jeg kan gå til en annen lege men nei de har mangel på lege på legekontoret 1 er slutte og 1 er på kurs. Og det er bare 2 leger på legekontoret. Skjønner ju at de oxå har det travelt men vente ca 2 uker. Jeg vet ikke hvordan jeg skall klare det. Kan man evt kontakte legevakten en ettermiddag?Eller er det dumt?
Ja de har for mange pasienter nå da 1 lege var på kurs og 1 lege hadde slutte så de 2 resterande legene har tatt over resten av pasientene til de får in en ny legeDet har de ikke lov til. Lovverket sier at de må gi deg time innen 5 virkedager. Klarer de ikke det så har de for mange pasienter.
Da må de jo skaffe vikar. Folk slutter jo ikke å bli syke fordi de har planlagt dårligJa de har for mange pasienter nå da 1 lege var på kurs og 1 lege hadde slutte så de 2 resterande legene har tatt over resten av pasientene til de får in en ny lege