Apriltråden

Vært hos ny fastlege idag. Fått bekreftet fibro for å være sikker. Fått ut noe smertestillende for når det er nødvendig. Sjekket de mistenkelige føflekkene, de ser ufarlig ut.

Ufarlige føflekker er bra

Virker som om ny fastlege er en som fungerer bra? Fint å ha fått smertestillende til behov.

To før helga er lang. Men heldigvis hr det gått relativt fort unna nå etter lusj, så det er jo håp om at jeg kommer sånn tålelig greit i mål med det, faktisk

Helga er innholdsrik, både denne og neste, og ukedagene flyr, snart er det mai allerede!

Ufarlige føflekker er bra

Virker som om ny fastlege er en som fungerer bra? Fint å ha fått smertestillende til behov.
Ja det er veldig fint å ha en som forstår at det iblant er behov. Forhåpentligvis varer en 20 pack i 1 mnd eller mer, for vanligvis er det ikke behov så ofte. Men når det er behov så er det også ett stort behov..

Opp og igang.
Skal til å lage frokost.
Minstemor skal spille fotballcup i dag, første kamp klokka 9.30 så vi må herfra senest 9,trolig før siden jeg har en mann som er kronisk allergisk mot dårlig tid. Han planlegger sikkert for 8.45 sånn at vi reelt havner rundt 9 ;)

Neida. Vi er på plass. Tidlig ute. For han hadde tenkt vi skulle se det andre laget (de er delt i to siden de er så mange) som spiller klokka ni

Oppkast x3 på frøkna siden tidlig morgen. To ganger dusj på henne, en gang dusj på minsten (stod dessverre midt i veien da frøkna kastet opp), et berg av klesvask som bare blir større og større :depressed:

Oppkast x3 på frøkna siden tidlig morgen. To ganger dusj på henne, en gang dusj på minsten (stod dessverre midt i veien da frøkna kastet opp), et berg av klesvask som bare blir større og større :depressed:
Uff så kjedelig. God bedring

Jeg er våken men kroppen føles som den sover er utrolig sliten, tung og har ingen ingen energi. Alt er en ork. Sov stort sett fra kl 19:30 Igår kvell og jeg er ikke uthvilt:(

God bedring og lykke til

Endelig på vei hjem etter en lang dag. Slitne bein. Vi har vært via butikken på vei hjem da, men det ble en lang dag på stadion

Sliten i beina. 9500 skritt viser klokka at det hsr blitt av å følge på do, kiosk, lekeplass, kamp og gjenta gang på gang på gang. Og en runde på amfi, solbriller til jentene og mat til helga.

Nå er jeg sliten. Sto opp litt etter sju, så i det hele tatt, trøtt også.

Sliten i beina. 9500 skritt viser klokka at det hsr blitt av å følge på do, kiosk, lekeplass, kamp og gjenta gang på gang på gang. Og en runde på amfi, solbriller til jentene og mat til helga.

Mye flere skritt enn meg :p har kun 3500 jeg , ender vel på 5000 tipper jeg

Vi stod opp kl 08:30.
Spiste frokost og så var det ut i skogen alle mann (ja, vi fikk faktisk med oss 15 åringen :P ) for familiedag med speidern.
Gikk til butikken for å handle noen småting og gjennom skogen på vei hjem.
Kjørt eldste til en venn.
Vært og handlet noen stemorsblomster jeg glemte, og måtte lengre bort for å kjøpe (tok bilen) som jeg skal plante i et bed i morgen.

Er på 21.083 skritt nå.

Vi stod opp kl 08:30.
Spiste frokost og så var det ut i skogen alle mann (ja, vi fikk faktisk med oss 15 åringen :p ) for familiedag med speidern.
Gikk til butikken for å handle noen småting og gjennom skogen på vei hjem.
Kjørt eldste til en venn.
Vært og handlet noen stemorsblomster jeg glemte, og måtte lengre bort for å kjøpe (tok bilen) som jeg skal plante i et bed i morgen.

Er på 21.083 skritt nå.

Her er det speider - dag i morgen. Men i Ålesund sentrum. Så vi skal levere et par speidere der i morgen og hva vi skal gjøre på de timene det pågår er jeg usikker på, om vi går i byen eller hva.

Jeg er bare på 10 247 og tar nok ikke sånn innmari mange flere i dag er jeg redd. Inne - gå ring gir meg ikke noe særlig. Vet ikke om det er måten jeg går på, måten huset er (mye trange passasjer føler jeg, ikke fri armbevegelse), eller at jeg svært ofte bærer på noe eller at den billige klokka er dum. Men noe blir det jo. Og mer om jeg går på stedet hvil, aktivt med vilje.

Får den over 11, men neppe de 13 jeg gjerne skulle hatt.

11260 herfra og ut mnd i snitt vil føre meg i mål i tide. Så jeg får sette meg det som mål for dagen da

Her er det speider - dag i morgen. Men i Ålesund sentrum. Så vi skal levere et par speidere der i morgen og hva vi skal gjøre på de timene det pågår er jeg usikker på, om vi går i byen eller hva.

Jeg er bare på 10 247 og tar nok ikke sånn innmari mange flere i dag er jeg redd. Inne - gå ring gir meg ikke noe særlig. Vet ikke om det er måten jeg går på, måten huset er (mye trange passasjer føler jeg, ikke fri armbevegelse), eller at jeg svært ofte bærer på noe eller at den billige klokka er dum. Men noe blir det jo. Og mer om jeg går på stedet hvil, aktivt med vilje.

Får den over 11, men neppe de 13 jeg gjerne skulle hatt.
Dette var ikke i noe sentrum.
Parkerte bilen ved en skihytte, gikk samlet en 2-3 km innover i skogen til en speiderhytte, koste oss masse og løp rundt og gikk tilbake til bilen....

Back
Topp