Jeg gleder meg for mye til sommerferien. Jeg har på mange måter allerede i noen mnd hatt fokuset, alt fokuset nesten, vridd inn på campingferien. Det som trolig blir en 3-7 dagers del av juli måned, og kanskje, kanskje en 3 agers tur i pinsa dersom været er bra.
Det er et litt for snevert område, det er lenge til ferien enda. I helga var jeg nesten klar for å sende den årlige meldinga til svigers om "når har dere ferie og når er dere hjemme?" men mannen min vet trolig mer om når HAN har ferie sånn litt uti mai (ny leder og litt omorganisering 1.5 så han vet ikke helt hvilke arbeidsoppgaver han har ansvar for i juli enda) , og jeg bare sjekka når jeg pleier sende den meldingen, så ER det i mai, så jeg kan jo med fordel vente til over påske da i alle fall)
Jeg googler, jeg leser, jeg blogger, jeg har søren meg
blogget pakkelisten min for campingtur med telt, bare for å ha den lett tilgjengelig

Jeg har den nemlig elles av alle steder i et regneark på JOBBpc. (skyldes at jeg ikke har en fungerende privat pc, og det har vært mye hjemmekontor de siste årene, så jeg har nå hatt denne pc'n tilgjengelig, så det o store regnearket mitt med lister for alt mulig ligger på jobb-pc. Vedlikeholdt stort sett på kveldstid hjemme da, borrtsett fra en og annen nedtelling til ferien etc som jeg ser innom fra jobb av og til, og jeg laget altså listen min der i forkant av ferien for et par år siden og har justert den etterhvert. Men nå er jobb pc stadig på kontoret så da er det greit å ha den på nett

Men trolig burde jeg skrive den printbar, sånn at jeg har noe å stryke ut på når jeg pakker
Jeg funderer på campingstoler. All vurering av elbiler som jeg leser meg gul og blå på 8og rød, den var LEKKER den røde, musemor!) dreiser seg jo i all hovedsak om bagasjerom, frunk, taklast og om vi får plass til campingferien. 1-2 turer på 3-7 dager i året.
under 2 uker av året. Det er 50 uker til i et år, jeg må prøve å ha fokus på LITT annet enn at jeg gleder meg til å dra på campingtur.
Men hvem har i regnearket sitt at det er 60 dager til pinse?