Aprilsnarr ☆

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Tidlig morgen med Mina. 6.30. Guttene sover ennå!!

Skal snart sove litt til jeg og :-)

Idag er det jo,som dere vet ; aprillsnarr.
Har dere noen morsomme ting man kan si eller gjøre? (Ja,jeg er litt barnslig som syntes dette er gøy enda hehe).

Idag skal vi til Charlottenberg å kjøpe digitalbox (håper vi får det,siden vi ikke har pers.nr her ennå).

Ønsker dere en fin dag. Nå hører jeg Wael :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1396330151674.jpg
    1396330151674.jpg
    51,6 KB · Visninger: 27
Hihi Mina ser ganske konsentrert ut:) <3
Jeg er ikke flink til lurerier:P skal jeg si noe som ikke er sant, så står jeg bare å gliser:eek:P

Sambo er hjemme med meg, Leoh og Liana..hun virker i fin form, men jeg hadde ikke lyst til å sende hun i bhgen siden feberen svingte sånn ogår;) men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt idag:confused: la meg 23 igår, og våknet 7 idag..kansje sliten etter igår:P så må nok lage meg litt kaffe:) kansje det blir en tur ut etterpå, men får se;)

Ønsker dere en fin dag :)

Hallo :)

Vi våkna kl 07 alle sammen og fikk i Hermine litt mme og grøt før bhg. Hun hadde IKKE lyst til å være der idag, etter 11 dager hjemme :( Hun har blitt veldig klengete på meg i det siste, og engstelig for så mye. Redd fremmede menn og sier "passe mann" når det kommer en mann forbi henne, altså at hun må passe seg for mannen som hun passer seg for biler :eek: :confused:

Men fikk lurt henne inn i bhg og levna henne ved frokostbordet der da, hun sutra litt da jeg gikk med det gikk over før jeg var ute av døra. Håper hun varmes opp iløpet av dagen, hun er blitt så veldig sjenert og engstelig og det synes jeg er så rart for ligner ikke henne :P

Etter bhg kjørte jeg Tea og Eskil til flyplassen, så de er på tur hjemover nå. Har snødd noe helt vanvittig her idag morges så flyet var nok litt forsinket, men håper de kom seg avgårde greit da!

Nå er jeg tilbake på lesesalen for første gang på leeeenge så skal prøve å gjøre noe fornuftig idag...selv om jeg ikke helt vet hva :P

Ha en fin dag dere!

Hihi Mina ser ganske konsentrert ut:) <3
Jeg er ikke flink til lurerier:p skal jeg si noe som ikke er sant, så står jeg bare å gliser:eek:P

Sambo er hjemme med meg, Leoh og Liana..hun virker i fin form, men jeg hadde ikke lyst til å sende hun i bhgen siden feberen svingte sånn ogår;) men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt idag:confused: la meg 23 igår, og våknet 7 idag..kansje sliten etter igår:p så må nok lage meg litt kaffe:) kansje det blir en tur ut etterpå, men får se;)

Ønsker dere en fin dag :)
hehe, kanskje du har sovet for mye? :P

Kos dere hjemme sammen da :)

Tidlig morgen med Mina. 6.30. Guttene sover ennå!!

Skal snart sove litt til jeg og :)

Idag er det jo,som dere vet ; aprillsnarr.
Har dere noen morsomme ting man kan si eller gjøre? (Ja,jeg er litt barnslig som syntes dette er gøy enda hehe).

Idag skal vi til Charlottenberg å kjøpe digitalbox (håper vi får det,siden vi ikke har pers.nr her ennå).

Ønsker dere en fin dag. Nå hører jeg Wael :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
å dele et ultralydbilde på fb er jo alltid en klassisk aprilspøk :P

Godt å ha mannen hjemme? Er han der for godt nå eller?

Hallo :)

Vi våkna kl 07 alle sammen og fikk i Hermine litt mme og grøt før bhg. Hun hadde IKKE lyst til å være der idag, etter 11 dager hjemme :( Hun har blitt veldig klengete på meg i det siste, og engstelig for så mye. Redd fremmede menn og sier "passe mann" når det kommer en mann forbi henne, altså at hun må passe seg for mannen som hun passer seg for biler :eek: :confused:

Men fikk lurt henne inn i bhg og levna henne ved frokostbordet der da, hun sutra litt da jeg gikk med det gikk over før jeg var ute av døra. Håper hun varmes opp iløpet av dagen, hun er blitt så veldig sjenert og engstelig og det synes jeg er så rart for ligner ikke henne :P

Etter bhg kjørte jeg Tea og Eskil til flyplassen, så de er på tur hjemover nå. Har snødd noe helt vanvittig her idag morges så flyet var nok litt forsinket, men håper de kom seg avgårde greit da!

Nå er jeg tilbake på lesesalen for første gang på leeeenge så skal prøve å gjøre noe fornuftig idag...selv om jeg ikke helt vet hva :P

Ha en fin dag dere!

Ikke greit når de blir så usikre og redde:( men kommer stort sett i perioder bare.. Emira har hatt mange sånne! Og har lett for å holde seg tilbake når det er noen ukjente til stede.. håper det gir seg hos Hermine! ;)

Og du må ha en fin dag i lesesalen:) blir sikkert tomt hjemme hos dere nå!:P

Jeg har blant annet vært på jobbintervju i dag. Spennende stilling, så krysser fingrene :) Får vite både i forhold til denne stillingen og en annen før påske.

Arian er hjemme med pappaen for øyeblikket, mens storebror er på fotballtrening. Jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg har faktisk melkespreng nå. Skulle ikke tro det er så store mengder melk lenger, men noe må det tydeligvis være ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har blant annet vært på jobbintervju i dag. Spennende stilling, så krysser fingrene :) Får vite både i forhold til denne stillingen og en annen før påske.

Arian er hjemme med pappaen for øyeblikket, mens storebror er på fotballtrening. Jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg har faktisk melkespreng nå. Skulle ikke tro det er så store mengder melk lenger, men noe må det tydeligvis være ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hender jeg føler litt spreng jeg også, eller at Lillebror nesten ikke klarer svelge unna om det er lenge siden sist. Så spennende med jobber! :D Masse lykke til!

Hallo, hallo! :D
Eskil og jeg kom velberget hjem, flyet var ikke så veldig forsinket!
Jeg ble syk i natt, desverre, så jeg var veldig spent på flyturen. Men magen min holdt seg ok og Lillebror sov hele turen, som da vi fløy oppover :)
Mannen jobber sent, jeg tror jeg skal legge meg rett etter ungene etter å ha sovet veldig lite i natt.
Men vi hadde det superkoselig hos Hermine og familien hennes :)
FOR noen hyggelige mennesker! :D:D:D
Anbefaler alle som kan å ta turen innom dem :p ;)

Jeg ble syk i natt, desverre, så jeg var veldig spent på flyturen. Men magen min holdt seg ok og Lillebror sov hele turen, som da vi fløy oppover :)
Mannen jobber sent, jeg tror jeg skal legge meg rett etter ungene etter å ha sovet veldig lite i natt.

Uff da. God bedring! Åssen syk har du blitt?

Godt dere har kommet dere hjem uten for mye stress :)

Hahaha plutselig står hele gjengen fra gruppa på Mariannes dør:eek::D:P

Hahaha plutselig står hele gjengen fra gruppa på Mariannes dør:eek::D:p

Noe omgangssyke-liknende :o
Eskil var litt rar i magen på lørdag, gulpet (på grensen til oppkast) og var veldig løs i magen.
Og så meg nå.
Enten er viruset etter Hermines familie superresistente mot Mariannes supervasking og - kloring, ellert har vi fått noe på turen oppover. :)
Samme det egentlig, smitte møter man jo overalt :D

Takk for besøket :) Var så hyggelig å ha dere her :D beklager den kjipe avslutninga :p Bra du ikke var syk på reisen da;)

Nå er badet og doen kloret på nytt :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahaha plutselig står hele gjengen fra gruppa på Mariannes dør:eek::D:P
Haha, sålenge dere kommer i puljer så går det helt greit altså :p

Eskil var litt rar i magen på lørdag, gulpet (på grensen til oppkast) og var veldig løs i magen.
Og så meg nå.
Enten er viruset etter Hermines familie superresistente mot Mariannes supervasking og - kloring, ellert har vi fått noe på turen oppover. :)
Det holder jo at han sutta litt på smokken hennes, for så å viderføre gleden til deg da :p

La inn en tråd på secret som dere gjerne må se på for meg!

Det holder jo at han sutta litt på smokken hennes, for så å viderføre gleden til deg da :p

Ja det er sant. Men det var så lenge etterpå ..

Surfer mobilt!

Og så meg nå.

Merkelig om det er etter dem ja, siden dem vasket skikkelig etter dem var ferdige..men som du sier, kan smittes overalt! Håper det går over raskt;)

Ja det er sant. Men det var så lenge etterpå ..

Surfer mobilt!
Viruset kan leve opptil 6 dager på overflater vettu ;)

Back
Topp