Aprilsnarr ☆

God kveld..
Vi kom hjem fra skolen nærmere kl.18 i dag. Sliiiiten!! Nå blir det baconkylling med salat og pasta, og en espresso mens vi venter.
Jeg gikk rett på lureriet til venninna mi i dag og tror ikke på noe som helst av usedvanlige hendelser, gode-eller dårlige nyheter resten av dagen. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld..
Vi kom hjem fra skolen nærmere kl.18 i dag. Sliiiiten!! Nå blir det baconkylling med salat og pasta, og en espresso mens vi venter.
Jeg gikk rett på lureriet til venninna mi i dag og tror ikke på noe som helst av usedvanlige hendelser, gode-eller dårlige nyheter resten av dagen. :p

Hehe, hva ble du lurt med da?
T har lurt meg et par ganger med at jeg har flue eller edderkopp i håret :-p

Surfer mobilt!

Minstemann i seng ca 18.30, største i seng en halvtime etterpå. Mammaen i seng en halvtime etter det igjen :-p
Håper på å våkne helt frisk i morgen så jeg får jobbet masse med arbeidskrav!
God natt :-)

Surfer mobilt!

Hehe, hva ble du lurt med da?
T har lurt meg et par ganger med at jeg har flue eller edderkopp i håret :-p

Surfer mobilt!
Hehe..Søte T.:)
Jeg ble lurt under frokosten, da venninna mi satt med mobilen og lurte på om jeg hadde sjekka Fronter. Det stod at PEL-læreren gadd blitt syk og at dagens dramatisering og fremføring ble utsatt. Og jeg beit på! Hun var såååå overbevisende og jeg tenkte ikke på at det var 1.april. Ikke før jeg kom tilbake etter å ha henta mobilen for å ringe ei i klassen.DA var det ei som knakk sammen i latter. ;)

Minstemann i seng ca 18.30, største i seng en halvtime etterpå. Mammaen i seng en halvtime etter det igjen :-p
Håper på å våkne helt frisk i morgen så jeg får jobbet masse med arbeidskrav!
God natt :-)

Surfer mobilt!
Sender masse godbedringstøv til deg!!!

Sov godt:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe..Søte T.:)
Jeg ble lurt under frokosten, da venninna mi satt med mobilen og lurte på om jeg hadde sjekka Fronter. Det stod at PEL-læreren gadd blitt syk og at dagens dramatisering og fremføring ble utsatt. Og jeg beit på! Hun var såååå overbevisende og jeg tenkte ikke på at det var 1.april. Ikke før jeg kom tilbake etter å ha henta mobilen for å ringe ei i klassen.DA var det ei som knakk sammen i latter. ;)

Haha, knallbra! :p

Ikke greit når de blir så usikre og redde:( men kommer stort sett i perioder bare.. Emira har hatt mange sånne! Og har lett for å holde seg tilbake når det er noen ukjente til stede.. håper det gir seg hos Hermine! ;)

Og du må ha en fin dag i lesesalen:) blir sikkert tomt hjemme hos dere nå!:P
Hmm, det er kanskje en eldstebarngreie da? :p
Gjør hva jeg kan for å betrygge henne, trøste og vise forståelse for frykten samtidig som jeg viser henne at det er ok. Er ikke mer enn det man kan gjøre akkurat. Men jeg blir litt frustrert når hun begynner å gråte fordi fremmede prater til henne :p ;)

Snuppeluri sovna før kl 20 idag, men måtte sitte sammen med henne og forsikre henne om at jeg var der til hun sovna. Nå er det frukt og serieavslutning av How I met your mother :D

Det hender jeg føler litt spreng jeg også, eller at Lillebror nesten ikke klarer svelge unna om det er lenge siden sist. Så spennende med jobber! :D Masse lykke til!
Takk! Kroppen er virkelig flott som klarer å produsere så mye deilig næring til de små over så lang tid! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! Kroppen er virkelig flott som klarer å produsere så mye deilig næring til de små over så lang tid! :)

Hihi,vi er litt sånn som kua i grunn, når produksjonen er satt i gang holdes den igang sålenge det melkes et par gang for dag ;) :p

Hmm, det er kanskje en eldstebarngreie da? :p
Gjør hva jeg kan for å betrygge henne, trøste og vise forståelse for frykten samtidig som jeg viser henne at det er ok. Er ikke mer enn det man kan gjøre akkurat. Men jeg blir litt frustrert når hun begynner å gråte fordi fremmede prater til henne :p ;)

Ikke så mye mer du kan gjøre nei.. bare fortsette med det;) det går over.. Emira var sånn med menn fra hun var 5 mnd:eek: haha men ga seg når hun ble større..husker ikke hvor stor da:P

å dele et ultralydbilde på fb er jo alltid en klassisk aprilspøk :P

Godt å ha mannen hjemme? Er han der for godt nå eller?
Tror ikke noen hadde trodd på at jeg var gravid. Har jo vært alene siden i deswmber hehe..

Ja,det er fantastisk <3 Og han skal.være her for godt,hvis alt går etter planen :-) Alt bra med dere? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hallo, hallo! :D
Eskil og jeg kom velberget hjem, flyet var ikke så veldig forsinket!
Jeg ble syk i natt, desverre, så jeg var veldig spent på flyturen. Men magen min holdt seg ok og Lillebror sov hele turen, som da vi fløy oppover :)
Mannen jobber sent, jeg tror jeg skal legge meg rett etter ungene etter å ha sovet veldig lite i natt.
Men vi hadde det superkoselig hos Hermine og familien hennes :)
FOR noen hyggelige mennesker! :D:D:D
Anbefaler alle som kan å ta turen innom dem :p ;)
Usj... bare uggen eller oppkast også?
Masse.gooood bedring til dere.
Håper dere har kost dere masse :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hihi Mina ser ganske konsentrert ut:) <3
Jeg er ikke flink til lurerier:P skal jeg si noe som ikke er sant, så står jeg bare å gliser:eek:P

Sambo er hjemme med meg, Leoh og Liana..hun virker i fin form, men jeg hadde ikke lyst til å sende hun i bhgen siden feberen svingte sånn ogår;) men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt idag:confused: la meg 23 igår, og våknet 7 idag..kansje sliten etter igår:P så må nok lage meg litt kaffe:) kansje det blir en tur ut etterpå, men får se;)

Ønsker dere en fin dag :)
Hvordan går det med Liana? Er hun bedre?
Håper det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg har blant annet vært på jobbintervju i dag. Spennende stilling, så krysser fingrene :) Får vite både i forhold til denne stillingen og en annen før påske.

Arian er hjemme med pappaen for øyeblikket, mens storebror er på fotballtrening. Jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg har faktisk melkespreng nå. Skulle ikke tro det er så store mengder melk lenger, men noe må det tydeligvis være ;)

Hvilken type jobb har du søkt? Lykke til å håper du får den du mest vil ha :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Alle sover nå... tok sin tid.
Mina sovnet ikke før 20.15 og Wael 20.40!!! Søren.... håper det blir normalt snart.. trenger litt roligere kvelder for å fungere hehe...

Fikk bestilt kanaler idag. Skal komme en innstalatør om 1 ukes tid.

Vært deilig sol idag og vi har spist deilig kinamat idag,kjøpt inn godis til påskeggene til ungene og vasket klær :-)

Hva har dere gjort idag?nå tar jeg snart kvelden :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1396382250450.jpg
    1396382250450.jpg
    60,5 KB · Visninger: 5
Hvordan går det med Liana? Er hun bedre?
Håper det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hun er bedre ja.. eller har ikke feber lenger...men pappan glemte å måle når han stelte hun for kvelden:P men hoster og snørrer da!

Fant du noen spøk idag da?:P

Alle sover nå... tok sin tid.
Mina sovnet ikke før 20.15 og Wael 20.40!!! Søren.... håper det blir normalt snart.. trenger litt roligere kvelder for å fungere hehe...

Fikk bestilt kanaler idag. Skal komme en innstalatør om 1 ukes tid.

Vært deilig sol idag og vi har spist deilig kinamat idag,kjøpt inn godis til påskeggene til ungene og vasket klær :-)

Hva har dere gjort idag?nå tar jeg snart kvelden :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Åååhhhh <3 for et fint bilde av dem:D

Ikke gjort så mye.. vært slapp, trøtt og vondt i hode:( men var en liten tur ut i formiddag da:) og handlet mat etter at jentene hadde lagt seg..

Liana koste seg på huska idag:D ....eller helt til hun falt av på ryggen:eek::( men gikk bra! Tror nok hun skvatt mest..
1396383800375.jpg

Hun er bedre ja.. eller har ikke feber lenger...men pappan glemte å måle når han stelte hun for kvelden:P men hoster og snørrer da!

Fant du noen spøk idag da?:P
Hehe... typisk det :-)

Nei,dårlig med spøker her haha. Du da?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Åååhhhh <3 for et fint bilde av dem:D

Ikke gjort så mye.. vært slapp, trøtt og vondt i hode:( men var en liten tur ut i formiddag da:) og handlet mat etter at jentene hadde lagt seg..

Liana koste seg på huska idag:D ....eller helt til hun falt av på ryggen:eek::( men gikk bra! Tror nok hun skvatt mest..
Vis vedlegget 55858
Så stor hun så ut der. Skikkelig ulik seg selv hehe :-)

Uff stakkars... fort gjort :'( de skvetter ofte en del da ja...

Er du syk også eller? Kanskje en liten forkjølelse... god bedring da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp