Aprilbarn - vognpose eller dyne?

Til vårt aprilbarn forrige gang brukte vi lammeskinn og dyne oppå, eventuelt et pledd oppå der igjen.
Lammeskinnsposen og voksen ble for varm :-)
..bodde i Stavanger.

Lammeskinn og dyne tror jeg holder :)

Lammeskinn i botnen, og dyne seier Mamma som har peiling. Blir innkjøp av vognpose til høsten, Voksi posen som er best i test tenkte eg å prøve ut. Kun det beste for lillegutt !:)

Vi har voksipose og easygrow lite fra storesøster. I tillegg har vi dyner, så får se hva vi lander på når tiden er inne. :)

Kommer nok til å ha voksiposen klar, her kan /aprilmai mnd være veldi sur og kald eller veldig varm, så kommer til å variere mellom pose og dyne etter været ;) Med våres første gikk det ikke å bruke fleece, han ble så klam når han sov i det.

Jeg har en easygrow lite pose, men har også lammeskinn og dyne. Ser for meg at det blir saueskinn og dyne dersom det er litt kjølig og easygrowposen dersom det er litt varmere :) Gidder ikke å kjøpe en minipose bare for å kunne bruke 1-2 mnd ;) har jo en voksi og en easygrow pose til minste storebror som kan brukes når babyen skal over i sportsdelen på søskenvogna :)

Back
Topp