April :-)

En tråd i 'September 2012' startet av Marian87, 2 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Det høres ut som dere tilpasser dere og har kommet dere litt - men jeg forstår godt at det hadde vært godt å ha mannen hjemme litt til :)

• Liker Liker x 1
  2. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Håper alt er bra med dere :)
    Dagene går unna her også, gitt!

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Det er nok en omstilling for dete ja :) spesielt etter den starten dere fikk. Så får håpe det går seg raskt til :) han er jo så skjønn den lille gutten din :D og deilig at han sover og er rolig. Hvordan er han om nettene da?

Gode Hermine da :) hun er vel ikke så liten lenger? :D

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hva innebærer jobben egentlig? Du har sikkert sagt det men :p

Spennede tider da :D hehe.. moro med mulighet for forandringer :)

5. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Det er skikkelig deilig med en sånn nyfødt liten koseklump ja. :rolleyes:

Det varierer litt på natta, men han gråter ikke på nettene. Sover hele natten men kan spise alt fra 3-8 ganger :eek: :p

Synes enda Hermine er lita jeg, spesielt når hun så snusfornuftig skal passe og hjelpe til med lillebror. ;)

6. Fru H Mot nye tider VIP September 2012

Jeg jobber som miljøterapeut i et bofellesskap for enslige mindreårige flyktninger. I huset bor det fem gutter på 14-15 år, som vi (barneverntjenesten) har den daglige omsorgen for. Vi bistår og veileder dem i hverdagen, samtidig som vi forbereder dem på at de en dag skal ut på hybel med trinnvis mindre oppfølging fra oss voksne. Det er en utrolig givende jobb! Men det er klart at de har sine utfordringer, både fortiden deres og tilpasning her i Norge. Men det er noe av det som gjør det så spennende :)

• Liker Liker x 2
  7. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Stille her :)
    Har dere nytt de varme deilige dagene? :)

8. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Lite liv her ... Vi må passe på så ikke gruppen dør ut :)

9. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Jeg er innom av og til:) Dagene går fort her om dagen. Herlig finvær, bading i bassenget, hopping på trampolinen og vannmelon som går ned på høykant hos alle tre:) Mannen jobber kveld denne uken. Så blir en del å se til da. Koser meg mye i hagen og sånn går nå dagan:D enn med dere da?

• Liker Liker x 2
  10. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Så heldige dere er som har sommervær! 6 grader og sur vind her :p

• Liker Liker x 1
  11. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Her går dagene til amming og bleieskift. Tar seriøst mesteparten av døgnet. :p

Er aktiv i april 16 gruppa da, litt mer liv der enn her. ;)

Idag har jeg vært på første shoppingtur med lillebror. Fått kjøpt masse nye klær til Hermine. Plutselig var alt for kort. ;) Så nå har vi iallfall sommerklær i tilfelle det skulle komme noe varme. Og 17.maiklærne er i boks. :)

• Liker Liker x 1
  12. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Hørtes kaldt ut:oops::eek: Her har det vært mellom 20-25 grader i skyggen denne uken-deilig med sommervær:p meeen, er visst slutt på det nå litt framover. Skal bli rundt 11-14 grader igjen.

13. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Ja, er blitt veldig stille innpå her, nå er ikke jeg den mest aktive heller lenger da,men:) Er jo det den første tiden går med til. Soving, amming og bleiebytting:) Så moro med den første handleturen med lillebror:) Hvor stor er Hermine blitt nå? Her kjøper vi str 110 i klær. Han er nå blitt 103 cm lang og 15 kg, så begynner å komme seg nå:) 17.mai klærne er i boks her også. Måtte kjøpe nye festdrakter og sko til alle mann i år, blir fort noen kroner:eek::confused:

14. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Da er ungene våre ganske like store, Hermine er ca 100cm og 15kg :)

Kjøper 110/116 fra Lindex og H&M, og 104 på Polarn o Pyret for de er så store på str. ;)

• Liker Liker x 1
  15. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Da kjøper vi det helt samme str også:D Ganske så jevnstore de, ja;) Han var en plugg når han fikk morsmelk, men etter endt amming så stagnerte vekten. Hvordan går det med lillebror? Legger han godt på seg?:) Og synes Herminemor fortsatt det er like stas å være storesøster?

16. Marian87 September 2012 September 2012 Aprillykke 2016

Hermine har jo aldri vært noen tungvekter, men det siste året har hun hatt enorm appetitt. :)

Lillebror er et matvrak uten like. Han er 3 uker og veier 5.5kg :rolleyes:
    Ligger til puppen mesteparten av dagen, og blir sint når det er tomt. :p

Hermine er superflink storesøster. Henter leker og prøver stadig å stappe smokken i munnen hans (selv om han sover og ikke vil ha den) :p "gap opp!" sa hun til han. :p

17. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Emmeth har jammen tatt igjen Liana med 2-3 cm :D haha.. Hvordan går det med dere? Har fått lest litt på de andre trådene da, men ser de har blitt skrevet for en stund siden :p

Del denne siden