Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den furteleppa da ♥ besnik til deg, ble rar quoteNäin olen itsekin ymmärtänyt, ettei se raskauden seuranta muualla niin tarkkaa ole. Tämä on yksi iso syy siihen, miksi haluaisin saada ainakin ensimmäisen lapseni täällä Suomessa. Voisi ottaa vähän rennommin ja rauhallisemmin, kun tietää että minusta pidetään hyvää huolta ja tarkkaillaan jatkuvasti, että vaavilla on kaikki hyvin. Ja tietysti haluan ehdottomasti sen äitiyspakkauksen. [:)]
Ja hun kan dra den frem når hun demonstrerer.Den furteleppa da ♥ besnik til deg, ble rar quote
Tenk så mye glede de vil få av hverandre opp gjennom årene og resten av livet ♥Mitt lille trekløver av herlige jenter
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
JaTenk så mye glede de vil få av hverandre opp gjennom årene og resten av livet ♥
Ser ut som lillesøster er tatt godt inn i varmen av storesøsterneJa
De to eldste holder godt sammen allerede og passer på hverandre
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er hun sussing og klemming hele dagenSer ut som lillesøster er tatt godt inn i varmen av storesøsterne
Så gode de ser utPrøvesmaker nybakte sjoko-havre cookies som jeg skal ta med på tur i morgen Vis vedlegget 22688
Så kos ble ungene overrasket? Det blir nok veldig stas med egene kaniner
Isj så kjedelig Her driver svigerfar med biler og fixer sånt på null komma ni, så jeg hadde nok brydd meg nada Men blir liksom litt anderledes situasjon da.. skjønner godt mannen din ble sint ja!!Vis vedlegget 22790
Fin start på ferien, ikke all kan å kjør me campingvogn