Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte de på ebayDer var kjempe fint! Hvor har du kjøpt de?
Aawh!! Så herlig!!Hehe...vi var på fest i går. Og mannen gjekk å la seg medan eg pumpa før eg la meg. Når eg kom opp låg alle sånn og sov
Vis vedlegget 22127
Dei minste blei sjølvsagt snudd på rygg og lagt i eiga seng før vi la oss
via BV app på mobil
Åh, det ble jo fint på panel og jo!! Har ikke turt å bestille sånne store jeg, men ser jo at det går fint! !Vis vedlegget 22133Vis vedlegget 22134
Da har jeg fått opp wallpaperene på barneromma, og blei ganske fornøyd så gleder meg til de andre jeg har bestilt kommer
Sendt fra iPhone
Ja det gikk veldig fint.Åh, det ble jo fint på panel og jo!! Har ikke turt å bestille sånne store jeg, men ser jo at det går fint! !
*duppedingsen*
Syns ikke det gjorde noe jeg ble mye finere enn jeg hadde sett for meg! Har fu link til disse??Ja det gikk veldig fint.
Eneste som var litt dumt med den ene var at den var gjennomsiktig, så man ser strekene på panelet igjennom...
Sendt fra iPhone
Her er linkeneSyns ikke det gjorde noe jeg ble mye finere enn jeg hadde sett for meg! Har fu link til disse??
*duppedingsen*
Takk!!!♥
Ok. Så bra har drøyd med å kjøpe på storebrors rom pga panelen, men da skal jeg jammen freshe opp veggene hans med litt wallstickersNei du det lurte jeg og på før jeg bestilte, fant ikke noe om det på Google heller.
Men det var faktisk ikke noe problem, jeg lot bare vær å trykke de inn i sprekkene.
Vi har forskjellig type panel på soverommene..der ugle treet er ville den uansett ikke feste seg i sprekkene siden panelen var litt ruglete der.
Men på den rosa blomstergrenen gikk det, men jeg trykket det uansett ikke inn i sprekkene der heller..syns det så best ut sånn
Sendt fra iPhone
Så koselig.....notmin favoritt!
Ooooh, den var fancyI den nye stolen sin Vis vedlegget 22286
Oioioi, stili!I den nye stolen sin Vis vedlegget 22286
Ja ikke sant fem forskjellige måter den beveger seg på, kan forandre på farten, høre på lyder eller spille musikk fra telefonen greit når hun ikke vil sove uten at jeg må rugge hele tidenOoooh, den var fancy
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åååhhh sånt er irriterende. Husker da vi just hadde fått storebror og bodde i blokk på løkka. Det var et evig bråk. Og Leon var suuuupervar på lyder. Vat det ikke festing så var det borring i veggene eller bikkjegneldring. ALDRI fred å få nå bor vi i enebolig på sørlandet. MYE bedre! Men disse to sover gjennom hva som helst. Storebror er jo ikke akkurat musestilleEg held på å klikke!!
Prøvar det vi kan å få ungane til å sovne tidligare enn 12. Men eg bur jo i hus med elefantar som ikkje kan å bevege seg stille, snakke med innestemme eller holde på med noko utan at det dett i golvet og gjer så ungane kvepper. Skjønar godt desse ungane ikkje får til å sove.
Klønete elefantar med defekt volumknapp.....eg gir opp!!
Fin farge. Hva heter den da?http://4.bp.blogspot.com/-ZcIrC6JbwsM/Td6bBG7z6LI/AAAAAAAAHF4/wvuU9INiNeY/s640/stue+5.JPG
Jeg tror jeg har funnet farga jeg vil ha på stua
Edit: fikk ikke inn bildet, ble bare linken