For en sjønnas!!! NydeligVis vedlegget 21445
Mamma sier at en ved navn helsesøster har sakt at jeg må smake noen få skjeer grøt daglig. Jeg drikker vist alt for mye mme, men jeg skjønner ikke helt hva en slik skjei er til enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en sjønnas!!! NydeligVis vedlegget 21445
Mamma sier at en ved navn helsesøster har sakt at jeg må smake noen få skjeer grøt daglig. Jeg drikker vist alt for mye mme, men jeg skjønner ikke helt hva en slik skjei er til enda
Og stakkara har arvet smekken etter sin bror, mannen fikk litt angst av den blå smekken på henne tror jegVis vedlegget 21445
Det spiller jo ikke noen rolleOg stakkara har arvet smekken etter sin bror, mannen fikk litt angst av den blå smekken på henne tror jeg
Selv bryr det meg midt på lilletåa
Kaffi er bedre enn ingentingsnill han er!! <3 Samboeren her lagde hvertfall kaffe da.. resten måtte jeg ordne selv haha!
Ååå, jammy. Vet hva jeg skal unne meg neste helgHello best friend
Jupp!Kaffi er bedre enn ingenting
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Åh, så søt!!Vis vedlegget 21445
Det så godt ut!! God tur!! hva har du i omeletten? Trenger inspirasjon
Den har vi og etter storebror, bare litt andre farger genialFavoritt leken har blitt tatt fram Vis vedlegget 21550
Ooooohh. Sånn har vi etter storebror og. Takk for tipsFavoritt leken har blitt tatt fram Vis vedlegget 21550
Gran canaria?Har akkurat tastet inn bestillingen, så HER drar vi 4.januar! Og nå lurer jeg på om jeg er verdens dummeste...
Gran canaria?
Har vært på gran canaria mange ganger, akkurat rundt der du skal bo, har også bodd på det hotellet for en del år siden veldig fint der altså du får si ifra hvis du trenger tips for spise steder;p januar kan være litt kaldt men er dete heldige ligger tempen på ca 20 på dagen.På kvelden vil dere nok trenge genser og bukse..Ja Er ikke så veldig mange steder å velge mellom i januar, så må bare håpe på greit vær. Har du vært der før?
Herlig!storebror byr på japp..noen som vil ha??Vis vedlegget 21556
Er egg, bacon, salt, pepper og gressløk i denne bytter også ut med pølser, skinke, salami osvDet så godt ut!! God tur!! hva har du i omeletten? Trenger inspirasjon