Haha. Jeg og. Er det den svære mørke dingsen helt bakerst??Må tilbake og glo....
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Jeg og. Er det den svære mørke dingsen helt bakerst??Må tilbake og glo....
Jeg ogsåMå tilbake og glo....
Omg!!! Jeg er så misunnelig at jeg griner!!!!!!!!Har akkurat tastet inn bestillingen, så HER drar vi 4.januar! Og nå lurer jeg på om jeg er verdens dummeste...
men ser den enda ikke....Jeg også
Hvorfor hverdens dummeste?Har akkurat tastet inn bestillingen, så HER drar vi 4.januar! Og nå lurer jeg på om jeg er verdens dummeste...
Dummeste?? Det der så jo alldeles nydelig ut!!!Har akkurat tastet inn bestillingen, så HER drar vi 4.januar! Og nå lurer jeg på om jeg er verdens dummeste...
Bak alle mastene og seilbåtene er det er lang, svart dingsmen ser den enda ikke....
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Hvorfor hverdens dummeste?
Og hvor drar dere?
Bak alle mastene og seilbåtene er det er lang, svart dings
Så skjønn!! Håper det ble søvn på dereDette driver snuppa her på med i natt...
Ble vekket av hunden og er lys våken.....
Håper hun sovner snart.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
For et herlig bilde
Hun sovnet tilslutt igjenSå skjønn!! Håper det ble søvn på dere
Ser godt utEr så glad for at dere la ut frokost bilder jeg, for nå er det gøy å lage fargerike sunne brødskiver til frokost! !Vis vedlegget 21391
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
snill han er!! <3 Samboeren her lagde hvertfall kaffe da.. resten måtte jeg ordne selv haha!Ser godt ut
Her lagde mann og barn rundstykker med egg til frokost