April jentenes bilder tråd:D

Stilig:) ebay??:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
Selvfølgelig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
1371073737440.jpgnatta fra soverommet. .!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1371074250.029276.jpg

Flott slutt på en herlig dag<3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
 
For et koselig soverom! Her har vi ei seng, vugge og en kommode med truser oppi:p å selvfølgelig et stygt skap! :p


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
Takk! :-) pusset opp rett før Luna kom. Vi flytter ut av rommet når ho skal sove alene, så greit at det er ferdig til å bare sette inn en bokhylle, kommofe og gyngestol :-)
Gleder meg skikkelig til det! !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vis vedlegget 18334

Flott slutt på en herlig dag<3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
Åh, deeeilig!!!! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha, første bildet, og så er det DET bildet der da... :-P gå inn på face og se da vel :-P du har lov å snoke der.. jeg hat snoket på profilen til mannen din så :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jammen.. jeg har snoka! Men han deler ikke mye! :P og de bildene som er, er vel veldig gamle tror jeg..
 
Jammen.. jeg har snoka! Men han deler ikke mye! :P og de bildene som er, er vel veldig gamle tror jeg..
Hehe, ja det er nok mye gammelt der nå.... har ikke gjort så mye sammen etter vi tok over butikken, så lite bilder:confused:
Får håpe det blir mer fremover :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heeeelt ærlig.. hva synes dere om denne? :P

Vis vedlegget 18343
Thihi!! Syns den var morsom, men vet ikke om jeg hadde turt å gå i den (men så er jeg redd for å bruke sterke farger og mønster :-P ).
:-) jeg hadde nok hatt en svart eller hvit jakke utenfor hertfall :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Prøver å sove av oss mammas hodepine. Gidder ikke stå opp i dag ;)
 

Vedlegg

  • 1371112453838.jpg
    1371112453838.jpg
    54,7 KB · Visninger: 83
Back
Topp