Apriljente<3
Gift med forumet
Stilig ebay??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SelvfølgeligStilig ebay??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takk! pusset opp rett før Luna kom. Vi flytter ut av rommet når ho skal sove alene, så greit at det er ferdig til å bare sette inn en bokhylle, kommofe og gyngestolFor et koselig soverom! Her har vi ei seng, vugge og en kommode med truser oppi å selvfølgelig et stygt skap!
Åh, deeeilig!!!!Vis vedlegget 18334
Flott slutt på en herlig dag<3
Jammen.. jeg har snoka! Men han deler ikke mye! og de bildene som er, er vel veldig gamle tror jeg..Haha, første bildet, og så er det DET bildet der da... gå inn på face og se da vel du har lov å snoke der.. jeg hat snoket på profilen til mannen din så
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, ja det er nok mye gammelt der nå.... har ikke gjort så mye sammen etter vi tok over butikken, så lite bilderJammen.. jeg har snoka! Men han deler ikke mye! og de bildene som er, er vel veldig gamle tror jeg..
Heldige du!!Vis vedlegget 18351
♡mannen min ♡
Vis vedlegget 18350 lillemor er IKKE klar for babysang i dag, så da blir vi heller hjemme å sover litt
- Stella Mathea 15.04.13 <3 -
Thihi!! Syns den var morsom, men vet ikke om jeg hadde turt å gå i den (men så er jeg redd for å bruke sterke farger og mønster ).
God bedringPrøver å sove av oss mammas hodepine. Gidder ikke stå opp i dag
God bedring ♡Prøver å sove av oss mammas hodepine. Gidder ikke stå opp i dag
God bedringPrøver å sove av oss mammas hodepine. Gidder ikke stå opp i dag